امام جمعه کلاله:

مردم کاندیدای نترس از دشمن را انتخاب کنند

1403-07-03 12:07:31
0
42
مردم کاندیدای نترس از دشمن را انتخاب کنند
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">اماام جمعه کلاله گفت: مردم با هوشیاری و بصیرت خود کاندیدایی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که مرعوب دشمن نباشد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری امام جمعه کلاله هم در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مسلمان واقعی از این رذیله اخلاقی دور است و به امور خوب مانند حل مشکلات مومنان و رفع حوائج گرفتاران می‌‎پردازد.

امام جمعه کلاله با اشاره به سالروز تاسیس سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نهادهای مقدس، بابرکت، مردمی، مومن و پرتلاش برای امنیت و مقاوم و پایدار در مقابل استکبار و دشمنان این نظام است.

کشیری گفت: کشور باید با تقویت بنیه دفاعی به سلاح های مدرن مجهز باشد تا دشمن خیال باطل حمله به کشور ما را در سرش نپروراند.

امام جمعه کلاله در ادامه با تسلیت شهادت امام موسی کاظم ع اظهار داشت: امام کاظم (ع) اسوه صبر و بخشش و کرم، دوستدار یتیمان بود.

حجت الاسلام کشیری با اشاره به روز مبعث گفت: با به بعثت رسیدن حضرت محمد (ص)، انسانها مسیر درست زندگی را یافتند و از یوغ اسارت جهل و گمراهی نجات یافتند و امروز هم اگر مسلمانان به دستورات کتاب خدا قرآن، عمل کنند، این همه برادرکشی و خونریزی راه نمی‌افتد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هم گفت: قومیت‌گرایی برخلاف دستورات اسلام است و باید در انتخاب اصلح لیاقت و شایستگی را در نظر بگیریم و در انتخاب رئیس جمهور فردی را برگزینیم که مرعوب دشمن نباشد، جلوی فساد را بگیرد و دغدغه مردم را داشته باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار