برای چندمین بار در طی 4 سال:

تذکر جدی فرماندار کلاله به مسئولین کلاله

1403-07-03 12:07:34
0
44
تذکر جدی فرماندار کلاله به مسئولین کلاله
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله برای چندمین بار در طول سمت فرمانداری خود، به مدیران شهرستان کلاله به علت عدم توجه به جلسات حساس شهرستان تذکر جدی داد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در اولین کارگروه سلامت و امنیت غذایی سال 96 گفت: با توجه به اهمیت و حساس بودن تصمیمات این کار گروه و ایجاد مسؤلیت در قبال مصوبات لازم است مدیر دستگاه عضو کارگروه با اشرافیت بر دستورات جلسه حضور یابد.

وی درادامه اظهار داشت: نظارت و بازدید از نانوایی ها، بیشتر شود تا متولیان غذای اصلی مردم نسبت به تولید نان همت بیشتری داشته باشند.

فرماندار کلاله با تشکر از اداره ورزش و جوانان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گفت: این اقدامات که موجبات نشاط،همدلی و سلامت مردم را به همراه دارد را باید استمرار داد.

در ادامه این جلسه  کلوی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله به ارائه گزارشی از تلاشهای انجام شده طی زمان طرح سلامت نوروزی پرداخت و گفت: با تلاش های انجام شده کارشناسان بهداشت ، ۱۶۳۲ کیلوگرم مودغذایی فاسد و تاریخ مصرف شده کشف و ضبط شد.

وی  اشاره ای به فعالیت های بیمارستان کرد و گفت: طی بیست روز کاری (از اواخر اسفند 95 تا پانزده فروردین 96 (، 8100 نفر به بیمارستان حضرت رسول اکرم ص مراجعه کردند که 6640 نفر به اورژانس ، 1640 نفر سرپایی و طی این مدت 849 نفر هم بستری شده اند.

در ادامه این جلسه مقرر شد شهرداری های کلاله و فراغی نسبت به جذب کارشناس بهداشت حرفه ای با هدف حفظ و صیانت نیروی کار و ایجاد تعامل کاری بیشتر با مرکز بهداشت شهرستان، اقذام کنند تا اقداماتی از جمله سنجس عوامل زیان آور محیط کار، انجام معاینات شغلی و آموزش شاغلین و واکسیناسیون لازم به موقع انجام شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار