پیش دستی غراوی یا بی برنامه‌گی فرماندار؟!

1403-07-03 02:07:14
0
44
پیش دستی غراوی یا بی برنامه‌گی فرماندار؟!
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">در یک اقدام عجیب و با برنامه ریزی داخلی، پمپ بنزین شهر فراغی افتتاح شد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، روز شنبه شاهد اقدامی از سوی برخی مسئولین و نماینده شرق گلستان بودیم که جای کمی تامل دارد.

شهرام غراوی در افتتاحی حاضر شد که پروژه آن حاصل تلاش دولتمردان بود ولی برخی از دولتمردان در این افتتاح حضور نداشتند.

مسلما مدیرکل شرکت نفت دراستان گلستان در پیشرفت این پروژه نقش موثر و بدون انکاری داشته است و اینکه این مدیر در افتتاح چنین پروژه ای که خود سهم بزرگی را ایفا کرده است حضور ندارد، یا از پیش دستی غراوی در افتتاح و یا از بی برنامه‌گی فرماندار کلاله است.

آنچه واضح و مبرهن است این می باشد که این اقدام از سوی مسئولین شرق گلستان دیدگاه دیگری نسبت به این منطقه ایجاد خواهد کرد.

فارغ از موضوعات مطرح شده برخی از مسئولین شهرستان کلاله با فراموش کردن جایگاه خود، دست به اقداماتی می زنند که برداشت های متفاوتی را به همراه دارد.

به عنوان مثال یکی از مسئولین شهرستان که بعد از انتخابات از سمتی به سمت بالاتر ارتقا جایگاه پیدا کرد، به جای همراهی فرماندار کلاله به عنوان ارشد خود در شهرستان، در روز پرستار به جای همراهی مسئولین و فرماندار کلاله، عصر آن روز نماینده شرق گلستان را همراهی کرد، در روز بازدید از ستاد انتخابات توسط نماینده شرق گلستان با وجود حضور فرماندار نیز حضور فعالی داشت و در نهایت در روز افتتاح پمپ بنزین شهر فراغی نیز باز هم نقش آفرینی خاصی داشت که این سوال را برای مخاطب بوجود می آورد که آیا نماینده شرق گلستان مسئول ارشد وی است یا فرماندار کلاله؟

در نتیجه می طلبد که فرماندار کلاله تسلط خود را بر نیروهای زیر دست خود افزایش دهد و در افتتاح پروژه ها جهت حفظ اخلاق سیاسی هم شده از مدیران نقش آفرین دعوت کند.

pompbenzin

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار