همکاری اطلاعاتی پلیس کلاله و آزادشهر منجر به دستگیری 3 نفر شد

1403-07-03 02:07:24
0
45
همکاری اطلاعاتی پلیس کلاله و آزادشهر منجر به دستگیری 3 نفر شد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: شب گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان آزادشهر با همکاری اطلاعاتی ماموران مواد مخدر کلاله توانستند ۳ نفر از فروشندگان مواد مخدر تریاک را در آزادشهر دستگیر کنند.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از تیتر آزاد، محمد رضا اصلانی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شب گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان آزادشهر با همکاری اطلاعاتی ماموران مواد مخدر کلاله توانستند ۳ نفر از فروشندگان مواد مخدر تریاک را در آزادشهر دستگیر کنند.

اصلانی ادامه داد: در این عملیات که با رصد اطلاعاتی مامورین مواد مخدر شهرستان کلاله و همکاری مامورین مواد مخدر شهرستان آزادشهر انجام شد، ۲ زن و یک مرد دستگیر شدند. این زنها و این مرد با هم خواهر و برادر می باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر افزود: مقدار تریاک گرفته شده از این افراد ۳۱۰۰ گرم ، معادل ۳ کیلو و ۱۰۰ گرم می باشد. لازم به ذکر است، پرونده این افراد به سرعت تکمیل و با مسندات لازم به دادگستری ارسال شده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری اطلاعاتی همشهریان تصریح کرد: هر کجا هموطنان عزیزمان، تخلفات را به نیروی انتظامی گزارش داده اند، نیروی انتظامی بهتر توانسته است امنیت را برقرا کند، بدینوسیله از مردم عزیز کشور و شهرستان آزادشهر تشکر می کنم و امیدوارم با تعامل بیشتر مردم و پلیس، جامعه ای عاری از هرگونه تخلف داشته باشیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار