کوسه غراوی:

تخلفات سایت های بدون مجوز در حوزه مسکن قابل پیگیری است/رصد فعالیت سایت های فعال در حوزه مسکن از سوی کمیسیون عمران مجلس

1403-07-03 02:07:23
0
39
 تخلفات سایت های بدون مجوز در حوزه مسکن قابل پیگیری است/رصد فعالیت سایت های فعال در حوزه مسکن از سوی کمیسیون عمران مجلس
<div style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span id="ContentPlaceHolder1_litLead" style="font-size: 8pt;">عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت ممانعت از فعالیت سایت های بی هویت در زمینه مسکن، گفت: سایت های بدون مجوز در حوزه خرید و فروش املاک در ماه های اخیر تخلفات بیشماری را منجر شده اند.</span></strong></span></div> <div style="text-align: justify;"><span id="ContentPlaceHolder1_litLead" style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"></span>

به گزارش کلاله خبر، شهرام کوسه غراوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به گسترش فعالیت برخی سایت های بدون مجوز در حوزه مسکن، گفت: فعالیت این سایت ها به افزایش کلاهبرداری ها و نارضایتی مردم منجر شده است.

نماینده مردم مینودشت، کلاله و گالیکش در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت ممانعت از فعالیت سایت های بی هویت در زمینه املاک، گفت: بی توجهی به فعالیت های این سایت ها آمار کلاهبرداری های اینترنتی در حوزه مسکن را افزایش داده است.

فعالیت سایت های بدون مجوز خرید و فروش های صوری  و  واهی را دامن زده است

وی با بیان اینکه فعالیت سایت های بدون مجوز خریدو فروش های صوری و واهی را دامن خواهد زد، تصریح کرد: بی توجهی به تبعات وجود چنین سایت هایی پرونده های قضایی را افزایش خواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه نظارت و رصد دقیق بر فعالیت سایت های فعال در حوزه مسکن کلاهبرداری از این حیث را مسدود می کند، گفت: مردم باید با هوشیاری فریب این نوع سایت ها را نخورده و در دامن آن ها اسیر نشوند.

شکایت های بسیاری در نتیجه فعالیت سایت های بدون مجوز در حوزه مسکن صورت گرفته است

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت های اینترنتی در حوزه مسکن اعم از خرید، فروش، رهن و اجاره باید با اخذ مجوزهای رسمی از مراجع ذی صلاح صورت بگیرد، افزود: در ماه های اخیر در نتیجه فعالیت سایت های بدون مجوز در حوزه مسکن شکایت های بسیاری صورت گرفته است.

کوسه غراوی با اشاره به حساسیت کمیسیون متبوعش نسبت به آینده بازار مسکن، گفت: این کمیسیون تمامی فعالیت ها در حوزه مسکن را رصد کرده و با هر نوع تخلفی در این حوزه برخورد می کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دوربین نظارتی مجلس بر فعالیت سایت های فعال در حوزه مسکن روشن بوده و هر نوع تخلفی را به دستگاه های مربوطه ارجاع خواهد داد./

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار