عباس خدری خبر داد؛

جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور محمدرضا هدایتی در گالیکش

1403-07-03 02:07:19
0
44
جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور محمدرضا هدایتی در گالیکش
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>عباس خدری از هنرمندان کشوری شهرستان گالیکش چگونگی برگزاری جشن بزرگ اول اردیبهشت 96 گالیکش را شرح داد.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، عباس خدری در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: پس از گذشت 3 سال از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در گالیکش که با حضور «مرجانه گلچین» و «هادی کاظمی» و با استقبال بی‌نظیر مردم گالیکش همراه شد، اینک مقدمات جشن بزرگ دیگری با حضور تنی چند از هنرمندان سینما و تلویزیون در حال آماده‌سازی است.

خدری که این روزها فیلم سینمایی خوب، بد، جلف را بر پرده سینما دارد و متولی اصلی برگزاری این جشن در گالیکش است افزود: جشن بزرگ مبعث در حالی با حضور «محمدرضا هدایتی» انجام می‌شود که قرار است این بازیگر و خواننده مطرح کشوری برای اولین بار در منطقه چند آهنگ از آلبوم‌هایش را به‌صورت زنده اجرا کند.

وی اظهار داشت: یک ستاره زن سینما نیز در جشن شهرستان گالیکش حضور خواهد داشت که طی چند روز آینده نامش اعلام می‌شود.

او گفت: در این مراسم یک مسابقه ویژه برای تماشاگران برگزار می‌شود که مجری آن «میثم چگینی» کوتاه قامت ترین مرد و بازیگر سریال علی‌البدل است.

به گفته خدری در حال رایزنی برای اهدای یک جایزه بزرگ و ویژه برای برگه‌های بلیت هستیم که جایزه آن در سالن و پس از قرعه‌کشی به دارنده بلیت اهدا خواهد شد.

این هنرمند افزود: سعی بنده و همه عزیزان بر آن است تا با برنامه‌ریزی و نظم، مردم شاهد متفاوت‌ترین و شادترین جشن سالیان اخیر باشند.

وی تصریح کرد: همه افراد می‌توانند در کانال @g_honarkadeh ، ضمن اطلاع از آخرین اخبار جشن بزرگ مبعث، با ما ارتباط داشته باشند.

تصویر تیتر خبر متعلق به «محمد رضا هدایتی» هنرمند حاضر در این جشن است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار