سرپرست نیروی انتظامی کلاله:

بیش از 9 هزار عدد مواد محترقه در کلاله کشف شد

1403-07-03 05:07:16
0
47
بیش از 9 هزار عدد مواد محترقه در کلاله کشف شد
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">سرپرست نیروی انتظامی شهرستان کلاله گفت: بیش از 9000 از انواع مواد محترقه از فروشندگان مواد محترقه کشف و ضبط شد.</span></strong></span></p>

سرهنگ هاشمی در گفتگویی با تاکید بر اگاهسازی و آموزش همگانی بیان داشت: تمهیدات لازم برای کاهش آسیب چهارشنبه سوری اندیشیده شد.

وی افزود: با همکاری اموزش پرورش، کارشناسان انتظامی در مدارس حضور یافتند و دانش آموزان را نسبت به خطرات و آسیب های جانی و مالی و تبعات سو اجتماعی حوادت چهارشنبه سوری آگاه کردند.

سرپرست نیروی انتظامی شهرستان کلاله با بیان اقدامات فوق در زمینه برخورد با فروشندگان مواد محترقه نیز گفت: اقدام دیگر پلیس برخورد با افراد سودجو و فرصت طلبی که با توزیع این مواد محترقه درصدد سود اوری از این اقدام هستند، است.

سرهنگ هاشمی ادامه داد: در راستای یاد شده تاکنون بیش از 9هزارعدد انواع مواد محترقه در شهرستان کلاله کشف و ضبط و با توزیع کنندگان برخورد قانونی شده است.

وی در پایان از خانوادها وشهروندان محترم خواست تا از خرید مواد محترقه توسط فرزندان خود جلوگیری کنند چرا که خطرات احتمالی آن گریبان گیر خانواده ها می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار