فرمانده سپاه کلاله:

320 بسیجی به مناطق جنگی اعزام می شوند

1403-07-03 06:07:31
0
52
320 بسیجی به مناطق جنگی اعزام می شوند
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: 320 نفر از بسیجیان و نیروهای همراه به مناطق جنگی کشور طی دو مرحله اعزام&nbsp; می شوند.</span></strong></span></p>

یعقوب مصطفی لو در گفتگویی اظهار داشت: در اولین مرحله و دومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور محلات شهرستان کلاله، 320 نفر به مناطق جنگی کشور اعزام  می شوند.

وی افزود: امروز بسیجیان در قالب یک کاروان و با 4 دستگاه اتوبوس به مناطق یاد شده اعزام شدند و پس از 5 روز یعنی 26 اسفند ماه این کاروان به کلاله باز خواهد گشت.

فرمانده سپاه کلاله تاکید کرد: تمام موارد ایمنی و حفاظتی توسط پلیس راهور و نیروهای سپاه شهرستان چک و بررسی شده است و خانواده ها از این نظر اطمینان کامل داشته باشند.

مصطفی لو در پایان گفت: در دومین مرحله اعزام خواهران بسیجی در تاریخ دوم فرودین به این مناطق اعزام می شوند و در مجموع این زائران در مدت اقامت خود در مناطق جنگی، از یادمان های شلمچه، اروند کنار، فتح المبین، طلائیه، هویزه و دهلاویه بازدید خواهند کرد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار