سواد رسانه ای استان کم است ؛

هشدار یک مسئول گلستانی به رسانه ها در آستانه انتخابات

1403-07-03 06:07:25
0
42
هشدار یک مسئول گلستانی به رسانه ها در آستانه انتخابات
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">این مسئول گلستانی در خاتمه به رسانه&zwnj;هایی که اقدام به سیاه نمایی، تحقیر، افترا و تخریب سرمایه&zwnj;های اجتماعی می&zwnj;کنند هشدار داد و افزود: نیاز است این رسانه&zwnj;ها اخلاق حرفه&zwnj;ای را سرلوحه کار خود قرار دهند.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، سومین جلسه کارگروه رسانه و تبلیغات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شد .

نقش رسانه‌ها در بازتاب مشکلات جامعه و پرهیز رسانه‌ها از تهمت و افترا به سرمایه‌های اجتماعی انتخابات ازجمله مباحث مطرح‌شده در کارگروه رسانه و تبلیغات اداره ارشاد گلستان بود.

در این جلسه برخی افراد ناآشنا در عرصه رسانه به عنوان کارشناس صحبت کردند و نکته جالب سخنان یک مسئول ناشناس بود که خطاب به رسانه ها با لحنی هشدار گونه سخن می گفت .

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان،این مسئول گلستانی که نامش فاش نشد در خاتمه این نشست از کاهش مخاطب رسانه‌ها اظهار نارضایتی کرد و گفت: آنچه تولید می‌شود مطابق باسلیقه مخاطب نیست بر همین اساس نیاز است به ذائقه فرهنگی مردم توجه ویژه شود.

وی خواستار افزایش سواد رسانه‌ای در استان شد و افزود: نبود سواد رسانه‌ای یک خلأ جدی است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی بابیان این نکته که ظرفیت و قابلیت بومی و محلی در رسانه افزایش یابد، گفت: با استفاده از خلاقیت می‌توان تولید محتوا کرد تا جوانان به سمت دیگری نروند.

این مسئول گلستانی در خاتمه به رسانه‌هایی که اقدام به سیاه نمایی، تحقیر، افترا و تخریب سرمایه‌های اجتماعی می‌کنند هشدار داد و افزود: نیاز است این رسانه‌ها اخلاق حرفه‌ای را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گفتنی است نقش رسانه در کنترل و پیگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی و نقش رسانه‌ها در ایجاد شورونشاط اجتماعی و مقابله با هجمه‌های روانی و رسانه‌های بیگانه در آستانه انتخابات دستور جلسه سومین جلسه کارگروه رسانه و تبلیغات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار