نکته قابل تامل در یک انتصاب:

انتصابی دیگر در کلاله/ ممشلی با صندلی خود خداحافظی کرد

1403-07-03 06:07:23
0
42
انتصابی دیگر در کلاله/ ممشلی با صندلی خود خداحافظی کرد
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">ممشلی بعد از مدت&zwnj;ها سرپرستی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله، روز گذشته با صندلی مدیریت این مرکز خداحافظی کرد و مهیار کلوی مدیر جدید این مرکز شد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، در مراسم تودیع و معارفه روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله محمدرضا هنرور معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان گلستان گفت: تمامی خانه های بهداشت شهرستان کلاله ملکی شدند.

وی افزود: با ساخت مراکز و خانه های بهداشت در این شهرستان، کلاله به جایگاهی رسیده است که می توان در راستای ارتقای کیفیت گام برداشت و در این راستا باید نظام ارجاع بصورت کاملاً فعال شود تا درصد کمی از مردم به بیمارستان ارجاع داده شوند.

هنرور گفت: مجمع خیرین شهرستان کلاله یکی از بهترین مجمع های خیرین سلامت استان می باشد و این مهم باعث الگو شدن این شهرستان در سطح استان شده است.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان در ادامه با تشکر ازعلیرضا ممشلی مدیر قبلی ، مهیار کلوی را بعنوان مدیرجدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله معرفی کرد.

علیرضا ممشلی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله هم در این جلسه اظهار داشت: با همکاری نزدیک نصرت برزگر فرماندار و خیرین سلامت شهرستان در کنار شبکه بهداشت و درمان در راستای ارتقای سلامت منطقه گام های زیاد و مهمی برداشته شد.

وی از نصرت برزگر فرماندار شهرستان، عبدالرحیم پالیده رئیس بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)، مجمع خیرین سلامت شهرستان و از شمس الدین کررئیس مرکز بهداشت شهرستان کلاله در جهت همکاری های گذشته تشکر و قدردانی کرد.

دمهیار کلوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله نیز گفت: مطابق انتظارات ریاست دانشگاه، قبل از اینکه درمانی عمل کنیم می بایست بهداشتی عمل کنیم و بیشتر فعالیت های ما بخاطر مشکلات موجود در حوزه بهداشت خواهد بود.

وی افزود: من 21 سال سابقه خدمت دارم که 16 سال آن در مراکز بهداشتی درمانی و 5 سال در واحد نظارت بردرمان شهرستان گنبد بود.

اما نکته قابل تامل در این انتصاب این بود که مهیار کلوی مستقیما و بدون حکم اولیه سرپرستی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شد.

{gallery}shahrestan/behdasht/todeva{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار