حواشی دیدار فرهنگیان با فرماندار کلاله

وقتی فرد حقیقی فرماندار کلاله را با الفاظ بد مخاطب قرار می دهد+ تصاویر و جزئیات

1403-07-03 06:07:29
0
44
وقتی فرد حقیقی فرماندار کلاله را با الفاظ بد مخاطب قرار می دهد+ تصاویر و جزئیات
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">صبح روز یکشنبه در ادامه دیدارهای رو به افزایش فرماندار کلاله، وی با جمعی از فرهنگیان کلاله ای دیدار نمود.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از راه اترک، صبح روز گذشته، نصرت برزگر، فرماندار کلاله با جمعی از فرهنگیان شهرستان  کلاله دیدار نمود.

در این دیدار برخی از فرهنگیان به ارائه نظرات، انتقادها و پیشنهادهای خود در خصوص قشر فرهنگیان، وضعیت شهرستان، فرودگاه کلاله، وضعیت بد گردشگری شهرستان نسبت به شهرستانهای اطراف و ... صحبت نمودند.

این دیدار با حواشی هم همراه بود.

برخی از این حواشی را در زیر می خوانیم.

قرار بود جلسه در ساعت 8 برگزار شود که حدود ساعت 8 و 15 دقیقه با صحبتهای مقدماتی شیروزاده معاون فرماندار آغاز شد.

برزگر در ساعت 8 و 45 دقیقه وارد جلسه شد.

نصرت برزگر در قسمتی از صحبتهای خود در خصوص مسئولین بومی گفت: وقتی مسئولی بومی می شود، انتظار هم از او بیشتر می شود و اگر منطقه ما مثل مناطقی مانند سمنان نمی شود برخی از علتهای آن به خود ما برمی گردد مانند اینکه چندی پیش فردی که مدعی کلیدداری جایی است، با الفاظ بدی ما را مخاطب قرار داد که به هیچ وجه مناسب نبود.

شاید مهمترین حاشیه این دیدار، حضور فرهنگیان در ساعت اداری در این جلسه بود.

photo 2017 03 06 00 36 14

طاهری در خصوص این موضوع پاسخ واضحی نداد ولی به طور ضمنی با حضور فرهنگیان در این جلسه مخالفتی نکرد.

طاهری در این نشست در خصوص ساخت مجتمع رفاهی فرهنگیان گفت: رایزنیهای مختلفی را در این زمینه انجام داده ایم و برنامه ریزیهایی نیز انجام شده و منطقه یابی نیز در این مورد صورت گرفته است.(قرار است پروژه در محدوده به سمت کوسه به بعد ساخته شود.)

طبق گقته طاهری حداقل زمین مورد نیاز برای ساخت مجتمع رفاهی 3 تا 7 هکتار باید باشد.

حاشیه بعدی این مراسم، پاسخ برزگر به یکی از فرهنگیان در خصوص عدم وجود امکانات رفاهی برای فرهنگیان بود که برزگر در پاسخ به او گفت: فرهنگیان باید به فکر شغل دوم باشند و خودشان باید به فکر خودشان باشند.

یکی از حاشیه های مهم این جلسه رازی بود که فرماندار از آن خبر داد و آن خیرین فعالی بود که در اجرای پروژه های مختلف همچون تکمیل پروژه بیمارستان کلاله به فرماندار کمکهای ویژه ای کرده بودند.

یکی از فرهنگیان از اینکه بعد از سالها و در آخرین روزهای دولت یازدهم چنین جلسه هایی ترتیب داده می شود ، گلایه کرد و البته برزگر در جواب به این فرهنگی گفت: ما این جلسات را بارها برگزار کرده ایم ولی همیشه با افراد مختلف بوده و قصد نداشتیم که افراد دعوت شده تکراری باشند.

یکی دیگر از فرهنگیان هم در خصوص کم کاری صورت گرفته در زمینه گردشگری گفت: چرا در خصوص گردشگری برای شهرستان هیچ کاری نشده و هیچ گردشگری شهر کلاله را علی رغم داشتن جاذبه های گردشگری بسیار زیادی همچون آقسو و خالدنبی، انتخاب نمی کند و اگر به کلاله می آید ، اشتباهی آمده است؟

برزگر هم در این خصوص گفت: برای آقسو 400 میلیون اعتبار تخصیص داده شده ولی هنوز ابلاغ نشده است.

سوال بعدی فرهنگیان از برزگر در خصوص کارهایی بوده که شهرستان برای فرهنگیان در زمینه خدمات رفاهی انجام داده اند که فرماندار کلاله هم به برخی از برنامه ریزیهای صورت گرفته و جانماییها سخن گفت که بیشتر آنها برای آینده طرح ریزی شده است، منجمله سالن غذاخوری و ...

برزگر در خصوص علت عدم ساخت سالن کنار سالن صدف و سالها بلااستفاده ماندن آن هم گفت: مجوز ساخت و ساز برای این سالن داده نمی شود.

حمید داورزنی، یکی از اعضای تیم تنیس روی میز آتش نشانان کلاله که نائب قهرمان کشور شده بودند، در این جلسه ضور داشت . برزگر موقع صحبتهای داورزنی به او گفت: انتقادها را برای موقعی دیگر بگذارد.

taheri1

اما داورزنی چند خواسته مردمی را مطرح کرد که اهم آنها عبارتند از : موضوع ترافیک شهری، کمربندی شهر، پارکینگهای عمومی شهر، مبلمان شهری که باید تغییر کنند و شایسته مردم شوند و مجتمع رفاهی فرهنگیان که می تواند با مشارکت شهرستانهای اطراف منجمله، مراوه تپه ، گالیکش و مینودشت در کلاله تاسیس شود.

وی همچنین از مسئولین خواست : ساخت و پیگیری سالنهای ورزشی، پیگیری آماده سازی سایت پرواز پاراگلایدر، غرفه های فروش صنایع دستی، استخر شنا، پیست اسب سواری و ... را پیگیری نمایند.

برزگر در بخشی از صحبتهایش هم گریزی به انتخابات زد و گفت: ما در انتخابات به عنوان مجری انتخابات هستیم و در این امر با هیچ کس حتی خانواده خودم هم تعارفی ندارم.

وی در ادامه گفت: ما خودمان که برای انتخابات نیامده ایم ولی امیدوارم مردم به سمت انتخاب شایسته سالاری به جای قوم گرایی، مذهب گرایی و یا طایفه و زبان و ... بروند .

دقایقی قبل از پایان جلسه شنیده شد به زودی فرماندار با جمعی از خانواده شهدا هم دیدار داشته باشد.

بعد از پایان این جلسه، فرماندار قرار بود در مراسم درخت کاری حضور یابد و بعد از آن هم فرماندار در یک نشست دیگری با بانوان کلاله ای نشست برگزار کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار