فرمانده سپاه کلاله:

درب حرم امامین جوادین( ع) جمعه به کلاله می رسد

1403-07-03 07:07:20
0
47
درب حرم امامین جوادین( ع) جمعه به کلاله می رسد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>فرمانده سپاه کلاله گفت: درب حرم امامین جوادین (ع) جهت استقبال، بازدید و تبارک و زیارت مردم شریف مردم کلاله، فردا( جمعه) به کلاله می رسد.</strong></span></p>

سرهنگ یعقوب مصطفی لو اظهار داشت: استقبال از این درب متعلق به حرمین، در روز جمعه راس ساعت 12 در مصلی نماز جمعه انجام می گیرد.

وی که در ستاد برنامه ریزی استقبال سخن می گفت تصریح کرد: این اقدام فرهنگی با هدف بازدید از تلاشهای صورت گرفته و ثمره کمک های مردم ، ایجاد بستر برای شرایط تبرک و زیارت و همچنین توجه به توسعه مشارکت مردم در طرحهای ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام می شود .

فرمانده سپاه کلاله در پایان این جلسه اعلام اعام کرد ؛ پس از برگزاری مراسم در مصلی نمازجمعه، بدرقه درب در طول خیابان امام خمینی شمالی تا میدان امام انجام می گیرد.

گفتنی است ؛ ارتفاع درب احداثی ۳/۶۰ متر با پهنای ۲/۶۰ متر از چوب ساج کشور برمه ساخته شده است.دراین درب ۱/۵ کیلو طلا و ۴۰ کیلو مس به کار رفته است، هنرمندان اصفهان و قم؛  قلم زنی را به انجام رسانده اند و هنرمندان گلستان هنر خطاطی را بر عهده داشته اند. این درب که ساخت آن دو سال در استان گلستان به طول انجامید ؛ قرار است در باب النساء کاظمین عراق نصب شود.

haramain

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار