فرمانده انتظامی گلستان مطرح کرد؛

ارثیه، عامل کشتار خانوادگی در گلستان

1403-07-03 08:07:31
0
48
ارثیه، عامل کشتار خانوادگی در گلستان
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">قاتل بر سر دریافت ارثیه اعضای خانواده اش را در کلاله به قتل رسانده بود.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی گلستان گفت: در ساعت 20:17 دقیقه شنبه ماموران پلیس شهرستان کلاله در جریان خبر قتل سه عضو از یک خانواده قرار گرفتند که با حضور در محل مشخص شد، مردی 60 ساله و همسر میانسالش به دلیل ضربه با جسم سخت و نوه خردسال آنها بر اثر خفگی به قتل رسیده اند و در این بین خودروی سمندی که در خانه بوده به سرقت رفته است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: با تحقیق از همسایه این خانواده مشخص شد پسر این خانواده که تازه از خارج کشور بازگشته بود ساعتی قبل با خودروی سمند از خانه خارج شده و از همین رو مشخصات این خودرو و تصاویر متهم دراختیار گشت‌های انتظامی قرار داده شد.

وی ادامه داد: ماموران در کمتر از 10 ساعت موفق شدند متهم را در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

جاویدان اضافه کرد: این فرد در بازجویی ها اعتراف کرد که مدتی قبل به دلیل اختلاف از همسرش جدا شده و هفت سال در کشور هند برای دریافت مدرک مهندسی سکونت داشت و بعد از بازگشت به کشور چندین بار بر سر مسائل مالی و دریافت سهم الارث با پدرش درگیر شده بود.

وی ادامه داد: این فرد در آخرین درگیری شنبه این هفته، با تبری که در خانه بوده به پدر و مادرش حمله می کند و فرزند خواهرش هم که شاهد این ماجرا بوده خفه می کند.

جاویدان گفت: در حال حاضر این فرد با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و برای مشخص شدن سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار