رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش خبر داد؛

کشف و ضبط 6 کامیون چوب قاچاق در گالیکش + تصاویر

1403-06-29 02:06:05
0
85
کشف و ضبط 6 کامیون چوب قاچاق در گالیکش + تصاویر
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش از کشف 6 دستگاه کامیون چوب قاچاق و یک دستگاه وانت زغال قاچاق خبر داد و گفت حجم چوب&zwnj;های قاچاق کشف&zwnj;شده 48 استر و زغال کشف&zwnj;شده 500 کیلوگرم برآورد شده است.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی گلستان، منصور ممشلی اظهار داشت: کشف و ضبط این مقدار چوب و زغال‌ها در 48 ساعت گذشته در ایستگاه ایست و بازرسی تنگراه این شهرستان توسط مأموران اداره منابع طبیعی گالیکش صورت گرفته است.

وی گفت: اداره منابع طبیعی ضمن توقیف چوب و زغال قاچاق کشف‌شده، صاحبان این کالاها را با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کرده است.

ممشلی خاطرنشان کرد: جرائمی که از سوی مرجع قضایی برای چوب‌های قاچاق مکشوفه اعمال می‌شود بسته به نوع آن متفاوت است و در مورد زغال نیز با محاسبه قیمت روز آن، نسبت به جریمه متخلفین اقدام می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی گالیکش در توضیح واژه استر گفت: هر استر معادل 6 دهم مترمکعب چوب است و در مورد هیزم نیز هر استر معادل یک مترمکعب فضایی است که هیزم اشغال می‌کند.

شایان‌ذکر است شهرستان گالیکش دارای 51 هزار و 818 هکتار منابع ملی است.

nilkooh2175 1

nilkooh2175 1

nilkooh2175 1

nilkooh2175 1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار