در پی تحلیل اقدامات این عضو شورا در کانال های تلگرامی

عضو شورای شهر کلاله به ادعاها پاسخ داد+ متن جوابیه

1403-07-03 09:07:17
0
48
عضو شورای شهر کلاله به ادعاها پاسخ داد+ متن جوابیه
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مجید میر عضو شورای اسلامی شهر کلاله و نایب رئیس این شورا به ادعاهای انتخاباتی کانال"کلاله کاندیدا" در جوابیه ای پاسخ داد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، مجید میر عضو شورای شهر کلاله که در کانال "کلاله کاندیدا" با آدرس تلگرامی

https://t.me/joinchat/AAAAAEHSwg_tBKdaeVLezQ مورد نقد و بررسی قرار گرفته بود، در پاسخ به ادعاهای این کانال به این سایت جوابیه ارسال کرد.

در متن منتشر شده توسط کانال یاد شده آمده است:

کدام یک از اعضای شورای شهر کلاله کاندیدا می شوند؟

مجید میر
مجید میر از جمله اعضای شورای شهر کلاله است که گویا تمایل زیادی برای شرکت در دور بعد انتخابات شورای شهر کلاله دارد.
مجید میر در شورای شهر کلاله باتوجه به شغل و تخصصش رئیس کمیسیون بهداشت بود و در این زمینه تلاش هایی هم کرد و تنها پروژه سنگینی که وی عهده دار آن شد، پیگیری ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در کلاله بود که هنوز هم اندر خم یک کوچه است.
مجید میر که محل خدمتش گنبد است، مرد در سایه شورا است و تنها در مراسمات مهم حضور پیدا می کند.

در پایان باید گفت، با توجه به اینکه وی محل خدمتش گنبد است، کاندیدا شدن وی برای دور بعد در هاله ای از ابهام است.

در متن جوابیه این عضو شورا نیز آمده است:

بسمه تعالی

اصحاب رسانه و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهر کلاله

با سلام و عرض ادب

احتراما،ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم فهیم و شهید پرورکلاله در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که نشان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به استحضار میرساند که فضای نقد و انتقاد سازنده، بسیار خوب و حتی باعث رشد وشکوفایی نیز میشود ولی باید بدور از تعصب های قومی،سیاسی و مذهبی بوده و اگر از روی دلسوزی جهت توسعه و آبادانی شهر باشد بسیار سازنده و اگر از باب تخریب افراد مسئول باشد بسیار شکننده و اختلاف آفرین است .لذا در خصوص مطلب درج شده در کانال کلاله کاندیدا در مورخ 20/11/95 در خصوص اینجانب مجید میر عضو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاله بعنوان نماینده مردم جهت شفاف سازی و از باب یادآوری شایسته می دانم مطالبی را جهت رفع ابهام به سمع و نظر مسئولین ، اصحاب رسانه و مردم فهیم و شهید پرور کلاله بشرح ذیل برسانم.

1-در خصوص حضور اینجانب در ادوار گذشته و آینده در شورای شهر باید به اطلاع شما عزیزان برسانم که اینجانب تفکر فراقومی و فراجناحی داشته و سرباز کوچک و پا در رکاب نظام جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بوده، هستم وخواهم بود ودرراه اعتلای نظام مقدس اسلامی حاضرم حتی جانم را فدا کنم چون من یک بسیجی هستم.پس هر وقت احساس تکلیف نمودم همچون گذشته با صلاحدید بزرگان وارد صحنه خواهم شد.

2-در مورد پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی دوستان گفتند که اندر خم یک کوچه است ؟ بنده از سال 91 مشاور مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان پیگیر این طرح هستم و همانگونه که اطلاع دارید این طرح کشوری بوده و کلنگ احداث پروژه ساختمان اداری و درمانگاه با حضور وزیر محترم رفاه در مردادماه 94 با پیگیری های امام جمعه محترم، نماینده وقت ، فرماندار،مسئولین شهری و مدیریت درمان استان با برآورد اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال زده شد و مجوزهای لازم کسب گردید. ولی بدلیل تحریمها و عدم تامین اعتبار مالی و مشکلات دولت فعلا عقب افتاده است، ولی با این وجود با هماهنگی نماینده محترم و مسئولین شهری واستانی پیگیر اخذ مجوز یک مکان اجاره ای موقت جهت راه اندازی درمانگاه بوده وحتی نامه ای با مهر و امضای کلیه مسئولین شهری جهت تصویب به تهران فرستاده شده که انشاا... در صورت تصویب نهایی سازمان تامین اجتماعی در سال آتی عملیاتی گردد. تا بیمه شدگان و آحاد مردم بتوانند از خدمات پزشکی آن استفاده کنند.

3-عزیزان گفتند که محل خدمتم شهرستان گنبد است! بله بنده افتخار این را دارم که در یکی از مجهزترین وبهترین بیمارستانهای شمال کشور و بیمارستان نمونه استان که دارای مدارک بالای علمی در حوزه بهداشت ودرمان ،مدیریتی و غیره از مراکز معتبر علمی کشور و جهان را داراست به مردم منطقه که بخشی از مراجعین کلاله ای نیز هستند خدمت میکنم.و این یک ظرفیتی برای مردم شهریست که از خیلی تخصص ها و تجهیزات پزشکی سالهاست محرومند.وهمچنین طبق تبصره 2 ماده 26 قانون شوراها در زمان انتخاب و عضویت در شورا سکونت افراد در حوزه شهری ملاک است نه محل خدمت شغلی فرد انتخاب شونده.

4-در کانال فوق عنوان شده که آقای مجید میر مرد در سایه شورا است! باید در این زمینه خاطر نشان کنم که کار شورا خرد جمعی و گروهی است و هیچ شورای موفقی فرد محور نبوده ونیست و این نظر اکثریت است که نهایتا پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی طبق قانون مصوب میشود و عملکرد شورا را مشخص میکند در ضمن این شورا از محدود شوراههایست در استان که چند بار نمونه شده و همه اعضاء بر اساس تحصیلات و تخصص تعامل و همگرایی عهده دار کمیسیونها هستند و در هر کمیسیون علاوه بر عضویت اعضای شورا از نخبگان و کارشناسان همان تخصص از اقوام مختلف شهر جهت مشاوره استفاده شده است. و بدون بررسی در صحن علنی شورا و بدون حضور حداکثر اعضاء هرگز موضوعی مصوب نمیشود.

5- در خصوص حضور اینجانب در شورا گفته شده که فقط در مراسمات مهم شرکت میکند؟ باید اول عرض کنم که شورا یک نهاد مردمی بوده و شغل نیست و عضو شورا نیاز نیست که از شغل خود منفک شود وکلیه جلسات شورا بصورت قانونی درساعت غیر اداری بوده که بنده همواره در جلسات حضور فعال داشته ام و با شغل بنده که اداریست هیچ گونه منافاتی ندارد و طبق قانون شورا هر یک از اعضاء یک روز در دفتر شورا جهت پاسخگویی حضور دارند که روز کاری بنده پنجشنبه بوده که همواره جهت پاسخگویی به مردم شریف حضور فعال داشته و دارم.

در پایان از امام جمعه محترم، روحانیت معزز شیعه وسنی،نمایندگان محترم مجلس دوره قبل و فعلی،فرمانداران ومعاونین، شهرداران ، بخشداران،نیروهای امنیتی،سپاه پاسداران، نیروی انتظامی ،روسای ادارات و نهادها، شوراهای بخش و    شهرستان ، شورایاران، هیئت های مذهبی، معتمدین و بزرگان ،رسانه ها،و آحاد مردم فهیم و شهید پرور شهر اهم از شعیه وسنی که همواره در طول سالهای گذشته در تحقق اهداف شورا و شهرداری که جزیی از اهداف عالیه نظام و انقلاب است در خدمت رسانی بهتر به مردم شهر کلاله یار ویاور ما بوده اند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و به اصحاب رسانه خصوصا کانال فوق یاد آوری نموده که از ظرفیت کانالهای تلگرامی جهت تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت سیاسی که سرنوشت خود مردم را رقم میزند بهره گرفته که بی شک از منویات رهبر فرزانه انقلاب نیز همواره میباشد، البته بدور از تعصب های قومی ،سیاسی و مذهبی.لذا باید همه با همدلی و وحدت تلاش کنیم با توجه به تهدیدات اخیر آمریکا، اسرائیل و دیگر حامیان جنایتکارشان به دولت و ملت شریف ایران اسلامی،تا بتوانیم با برگزاری انتخاباتی باشکوه و وحدت آفرین بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غرب و شرق بکوبیم. تا همواره شاهد رشد و شکوفایی ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه ای باشیم. در آخر بر خود لازم می دانم از شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری ، خواهر و برادران همکارم در شورای اسلامی شهر بخاطر همدلی و همراهی در خدمت رسانی به مردم شهید پرور شهر کلاله صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.تا همواره در رسالت شورایی خود در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج ) موفق ،پیروز و سلامت باشند. انشاالله

 "من الله التوفیق"

مجید میر عضو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاله

95/11/23

mir 1

mir 2

mir 3

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار