حاشیه های مسابقات فوتسال فرهنگیان:

اثبات مهره انتخاباتی با یک تماس/ مخالفت ها در جریان است

1403-07-03 10:07:24
0
47
اثبات مهره انتخاباتی با یک تماس/ مخالفت ها در جریان است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مهندس تغییرات مدیریتی به این نتیجه که فرد مورد نظر برای کرسی ریاست مورد اقبال عموم نیست، نرسیده است و به جای پرداختن مسائل کلان خود را درگیر مسائل کوچک می کند.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، مسابقات فوتسال فرهنگیان شهرستان کلاله در ایام دهه فجر امسال به مدت 4 شب در سالن امام علی(ع) برگزار شد.

این مسابقات با قهرمانی تیم فرهنگیان دهنه و دوم سومی تیم های قدس و بخارایی دهنه به پایان رسید.

دراین مسابقات حسین طاهری راد رئیس آموزش و پرورش کلاله با حمایت های خود از این بازی ها، شور و نشاط ویژه ای به بازی ها بخشید.

farhangiyan

اما این مسابقات با عدم حضور یک مهره انتخاباتی یا عدم دعوت وی، به حاشیه کشیده شد به طوری که این فرد علاوه بر مخالف های خود، تنهای حامی خود را وارد گود کرد.

این حامی نیز با اطلاع به اینکه وظایف وی رسیدگی به مسائل کلان می باشد، خود را وارد درگیری های کوچک و پیش پا افتاده می کند و برای حمایت از مهره انتخاباتی اقدام به تماسی خاص می کند.

با وجود اینکه این دوره از مسابقات عدم اقبال عمومی مهره انتخاباتی را به خوبی نشان داد، مهندس برنامه ریز تغییرات مدیریتی در شهرستان کلاله، گویا فراموش کرده است که حتی فکر کردن برای ریاست مهره یاد شده برای وی حاشیه ساز می شود(با توجه به ادعاهای موجود) و اعتبار وی را به خطر خواهد انداخت و لزومی ندارد مانند پدرخوانده خود را مشغول مسائل کوچک و پیش پا افتاده کند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار