فرمانده مرزبانی استان گلستان در یادواره شهدای مرزبانی کلاله:

هدف دشمن نفوذ در تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور است+عکس

1403-07-03 10:07:25
0
39
هدف دشمن نفوذ در تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور است+عکس
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: دشمن با دور شدن از راههای تاکتیکی (که نتوانست نتیجه بگیرد) به برنامه های استراتژیک و نفوذ در تصمیم سازی و تصمیم گیری روی آورده است.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، حسین خسروی جانشین سپاه کلاله در یادواره 7 شهید مرزبانی شهرستان کلاله که در روستای قنات(محل زندگی شهید پایمرد)با بیان اینکه شهیدان نشانه استواری و پایداری و نماد مقاومت در جامعه هستند، گفت: شهادت، انتخاب انسان های زیرک است که مرگ خود را به زیبایی انتخاب کردند.

وی افزود: امروز وظیفه ما حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب، ولایت مداری و ادامه راه شهیدان است

سرهنگ پاسدار رضایی نژاد فرمانده مرزبانی استان نیز در این یادواره گفت: امروز وحدت نیروهای مسلح تحت فرماندهی مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای در دنیا زبان زد است.

وی افزود: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدانی است که جان خودشان را تقدیم به نظام و انقلاب کردند.

رضایی نژاد تاکید کرد: وظیفه امروز ما توجه به منویات مقام عظمای ولایت، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و آمادگی برای دفاع از تمامیت انقلاب و کشورمان می باشد.

فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: دشمن با دور شدن از راههای تاکتیکی (که نتوانست نتیجه بگیرد) به برنامه های استراتژیک و نفوذ در تصمیم سازی و تصمیم گیری روی آورده است.

وی تصریح کرد: امروز وحدت را باید تقویت کنیم و بدانیم هرجا که مردم وارد صحنه شدند، موفقیت به دست می آید.

فرمانده مرزبانی اظهار داشت: باید به این توجه کرد که چرا دشمن موضوع سپاه را مطرح می کند، امام خمینی (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود، کشور نبود، و علت پرداختن و مانور دشمن بر روی سپاه نیز همین است.

وی ادامه داد: دشمن ولایت فقیه را هدف قرار داده است، امام فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد؛ لذا باید هوشیار بود.

 

{gallery}shahrestan/shohada/marzbani{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار