فرمانده سپاه کلاله:

هفت طرح اقتصاد مقاومتی در کلاله به بهره برداری رسید+ تصاویر

1403-07-03 10:07:29
0
48
هفت طرح اقتصاد مقاومتی در کلاله به بهره برداری رسید+ تصاویر
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>فرمانده سپاه کلاله گفت: با افتتاح متمرکز آب بند خاکی در روستای ثارالله شهرستان کلاله، بهره برداری از 7 طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان کلاله آغاز شد.</strong></span></p>

 یعقوب مصطفی لو در حاشیه افتتاح آب بند خاکی دو منظوره روستای ثارالله شهرستان کلاله در گفتگویی اظهار داشت: با افتتاح این آب بند خاکی، در مجموع در ایام الله دهه فجر 7 طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان کلاله به بهره برداری رسید.

وی افزود: از آب بند دو منظوره روستای ثارالله در ایام غیر قابل کشت برای پرورش ماهی های گرمابی و در زمان کشت محصول برای آبیاری کشت دوم استفاده می شود.

فرمانده سپاه کلاله یادآور شد: آب بندهای خاکی مورد حمایت بسیج سازندگی مساحتی شامل 3 هزار متر تا 4 هکتار را دربرمی گیرد و در مجموع برای این 7 آب بند خاکی 180 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

مصطفی لو یادآور شد: در مجموع این پروژه ها، برای 16 نفر اشتغال دائم فراهم شد.

حاجی بردی قوجق نژاد صاحب این آب بند نیز در گفتگویی اظهار داشت: این آب بند با حمایت بسیج سازندگی سپاه کلاله و با دریافت 20 میلیون تومان تسهیلات ایجاد شد و برای دریافت تسهیلات بیشتر، رایزنی های دیگری نیز انجام می گیرد.

وی افزود: این طرح اقتصاد مقاومتی به صورت مستقیم برای 5 نفر و بصورت غیر مستقیم و در فصل کشت برای 20 نفر اشتغال ایجاد می کند.

{gallery}shahrestan/sepah/saralah{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار