حذف دیدار خاص نماینده شرق گلستان از یک کانال اطلاع رسانی+تصاویر

1403-07-03 10:07:26
0
41
حذف دیدار خاص نماینده شرق گلستان از یک کانال اطلاع رسانی+تصاویر
<p dir="RTL" style="direction: rtl; unicode-bidi: embed; text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>پس از انتشار خبر دیدار نماینده شرق گلستان با امام جمعه شهر گنبد و انتشار این خبر در کانال اطلاع رسانی، این پست از خروجی این کانال حذف شد.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، با این مقدمه که هر گونه اقدام نماینده شرق گلستان در حوزه های دیگر با توجه به اینکه وی نماینده شرق گلستان است، مورد بررسی سیاسیون و مردم قرار می گیرد، به خبری که از خروجی یک کانال حذف شد، می پردازیم.

خبری مبنی بر دیدار شهرام غراوی نماینده شرق گلستان با امام جمعه شهر گنبد در تاریخ 14 بهمن منتشر شد ولی به دلیل نامعلوم این خبر از خروجی این کانال حذف شد.

photo 2017 02 04 11 56 15

با انتشار شایعاتی مبنی بر حضور نماینده شرق گلستان در برخی از مراسمات شهرستان گنبد و شکل گیری شایعاتی در این راستا و مبنی بر تلاش غراوی برای حضور در مجلس از گنبد، گریزی به گذشته و خبری که در این سایت منتشر شد خواهیم داشت که شهرام غراوی در گفتگو با این سایت شایعه تلاش وی برای ورد به مجلس از گنبد و الحاق مراوه تپه به گنبد را رد کرد و گفت: برنامه ای برای ورود به مجلس از حوزه گنبد ندارم.

در این خبر غراوی شایعات موجود را صراحتا رد کرد؛ ولی حضور وی در گنبد و دیدار با امام جمعه فعلی و حذف خبر منتشر شده از خروجی کانال منتشر کننده سوالات متعددی را در اذهان متبادر کرد.

آنچه مسلم است این دیدارها که هدف آن سوال سیاسیون و مردم است، می تواند در تحقق و انتشار بیشتر شایعات موجود(در حالی که غراوی آنها را صراحتا رد می کند) دامن بزند و غراوی را به چالش های جدیدی دعوت کند.

اما نکته قابل استباط در این موضوع این است که گویا حذف این خبر از کانال مدنظر و عدم انتشار خبر در کانال و سایت خود غراوی نیز حاکی از این است که تدابیری برای مخفی ماندن این دیدار (برای جلوگیری از تشتت در بین نمایندگان با وجود شایعات موجود و جلوگیری از بسط یافتن شایعات) اندیشیده شده است.

یقینا با وجود تمامی این تفاسیر، نماینده شرق گلستان به گفته خود عمل می کند و بدون برنامه ریزی برای شرکت از گنبد در دور بعد، تمام توجه خود را معطوف مشکلات شرق گلستان خواهد کرد؛ همانگونه که تاکنون این مهم را ثابت کرده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار