فرماندار کلاله در مراسم افتتاح 114 پروژه شهرستان کلاله

دولت اعتدال بیگانه پرست و بیگانه هراس نیست

1403-07-03 11:07:18
0
50
دولت اعتدال بیگانه پرست و بیگانه هراس نیست
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: دولت اعتدال این را ثابت کرده است که تمایل به تعامل با بیگانگان دارد و در این زمینه این دولت بیگانه پرست و بیگانه هراس نیست.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در مراسم افتتاح متمرکز 114 پروژه شهرستان کلاله در ایام الله دهه فجر با بیان اینکه این امنیت و آرامش را مرهون خون شهیدان و جانفشانی های مرزبانان اعم از سپاهیان، بسیجیان، ارتش و نیروی انتظامی هستیم، گفت: دولت اعتدال و امید نیز ثابت کرده است که این دولت تمایل به سازندگی دارد و در این زمینه تعامل با بیگانگان را در دستور کار خود قرار داده و این دولت بیگانه پرست و بیگانه هراس نیست.

وی تاکید کرد: این دولت آرمان های خود و انقلاب را فراموش نکرده است، و در همین راستا نیز قدم بر می دارد.

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله نیز در این همایش گفت: در مذاکرات هسته ای بیان شده بود که آمریکا و بیگانگان با حکومت ایران مشکل دارند، اما ترامپ ثابت کرد که با ملت ایران نیز مشکل دارد.

وی افزود: در جریان هسته ای نیز دشمنان ادعای اینکه ما توانایی غنی سازی تا 20 درصد را تا 6 سال را نداریم، داشتند ولی جوانان ما تا 6 ماه این مهم را محقق کردند و این انقلاب بهای آن را با شهادت مهندسین هسته ای داد.

امام جمعه کلاله گفت: ما و آرمان های انقلاب و نظام بود که کشور سوریه و عراق را از نابودی نجات دادیم.

کشیری تصریح کرد: وظیفه ما خدمت به مردم است نه تخریب، تک تک مدیران جناحهای مختلف سرمایه های این کشور هستند و باید در انجام خدمت به این جامعه مثل انگشتان یک دست با یکدیگر همراه باشیم.

بیکاری یکی از دغدغه های کشور است و الان ما 5 میلیون دانشجو و 5 میلیون بیکار داریم و مرتفع کردن مشکلات اشتغال تنها با یک دولت امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: به نماینده شهرستان نیز تاکید کردیم که 7 نماینده گلستان تلاش خود را برای صنعتی کردن استان گلستان معطوف کنند.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: این استان تا کی باید چوب سرسبزی خود را بخورد؟، تبلیغات وسیع در زمینه سرسبزی و طبیعت این استان باعث جذب سرمایه دارن برای ساخت ویلا در این استان می شود و ما به جای مدیریت، به ناچار باید نوکری سرمایه دارن را بکنیم.

 آخوند صفری امام جمعه شهر فراغی نیز گفت: اگر گفتار ما انقلابی باشد و عملا به این گفته ها عمل نکنیم ، در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

مسلمانان باید تقوا را پیشه کنند و زندگی قرآنی داشته باشند و اگر این موارد را رعایت کنیم به معنای این است که شاکر نعمت های خداوند هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وحدت یکی دیگر از عوامل است که باید به آن توجه داشته باشیم که این نیز یکی از نعمت های خداوند به این کشور است.

صفری تاکید کرد: اختلافات در بین قومیت ها ناچیز است و حتی دریک قومیت نیز اختلافات وجود دارد و باید به این توجه داشت که همه ما، مسلمان و برادر هستیم.

ابرسانی به روستاهای گلستان به 70 درصد می رسد

مهدی شکیبا فر نیز در این مراسم گفت: با تخصیص اعتبار به استان های کشور برای آبرسانی به روستاها، پروژه آبرسانی به روستاهای در استان گلستان به 70 درصد می رسد.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: در شهرستان کلاله در 9 روستای شهرستان پروژه آبرسانی داریم که برخی از روستاها فاقد آب شرب بودند.

وی ادامه داد: علاوه بر پروژه های در دست اقدام در این شهرستان، شروع پروژه های آبرسانی جدید در این شهرستان نیز در دستور کار این اداره خواهد بود.

90 درصد روستاها گازدار می شوند

لیوانی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان نیز در این مراسم گفت: 100 درصد شهرها و 90 درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخودار شدند.

وی افزود: درشهرستان کلاله نیز تلاش شد تا پروژه گازرسانی به روستاهای این شهرستان انجام گیرد و ان شالله گازرسانی به بقیه روستاها نیز در دستور کار قرار می گیرد.

با خلوص نیت در خدمت مردم هستیم

شهرام غراوی نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین چیزی باید مسئولین توجه داشته باشند، خلوص نیت در کارها است.
وی افزود: در سال 96 در زمینه جذب اعتبارات شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.
غراوی با تاکید بر اینکه مردم دنبال خدمت رسانی هستند نه جناح سیاسی مسئولین،همچون فرماندار کلاله به پروژه سه راهی کلاله پرداخت و گفت: باید برای مردم بسترهای امنی ایجاد کنیم تا از این پس شاهد حوادث و سوانح رانندگی نباشیم.

در دولت یازدهم 8333 پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد

محمود ربیعی معاون استاندار گلستان نیز در این برنامه گفت: اصا مردم هستند و نظام بر پایه مردم استوار است و باید در این زمینه خدمت به مردم تلاش مسئولین ذیربط باشد.

وی دولت یازدهم را دولتی موفق دانست و گفت: خروج از تحریم ها و جلوگیری از تشتت و درگیری منطقه ای و جهانی از جمله دستاوردهای این دولت است.

ربیعی یادآور شد: در دولت یازدهم 8333 پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد و این دولت پروژه های دولت های دیگر را نیز تکمیل کرد و با تمام اقدامات انجام شده، طی این چند سال از دولت یازدهم 65 هزار شغل در استان گلستان ایجاد شد.

معاون استاندار گلستان به تسهیلات داده شده به بنگاه ها در این دولت و دراستان گلستان پرداخت و گفت: در این دولت به بنگاه های اقتصادی 670 میلیارد تومان تسهیلات داده شد که بوسیله آن بیش از 60 درصد کارگاه ها از جان تازه گرفتند و از ورشکستگی نجات یافتند.

 

{gallery}shahrestan/omrani/114porojeh{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار