معاون امور بانوان ریاست جمهوری:

برای رسیدن به اهداف نظام باید باهم همگام باشیم

1403-07-03 11:07:24
0
45
برای رسیدن به اهداف نظام باید باهم همگام باشیم
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">معاون امور بانوان ریاست جمهوری گفت: واژه گان تفرقه انگیز عامل بر وجود تفاوت بین انسان ها نیست و برای رسیدن به اهدف والای نظام باید از تفرقه دوری کرد و با هم همگام و همراه<span dir="LTR"> </span>باشیم<span dir="LTR">.</span></span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، خانم رحمانی در همایش منزلت زن، تحکیم خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کلاله برگزار شد، با بیان اینکه رنگ پوست و جنسیت عامل بر فرق بین انسان ها نیست، گفت: برخی تنگ نظران با اهداف از پیش تعیین شده و با بیان برخی واژگان تفرقه بر انگیز درصدد ایجاد تفرقه در بین مردم جامعه هستند.

وی افزود: آنچه در قرآن بر آن تاکید شده است، این می باشد که قومیت، جنسیت، رنگ و ... عامل برتری فردی بر دیگری نیست.

rahmani

معاون امور بانوان ریاست جمهوری تاکید کرد: با وجود اینکه این انقلاب با جان فشانی های شهیدان به اینجا رسیده است و آنهم با هدف امنیت و آرامش و زندگی با مودت بود، گاهی ما از گفتن چند کلمه محبت آمیز به یکدیگر نیز دریغ می کنیم.

رحمانی با پرداختن به خاطره ای از امام راحل، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در شرایط بحرانی نیز برای آنکه لطمه ای به دیگران نرسد، خطر را به جان می خریدند و اتین را به عینه دیده ایم.

وی با بیان اینکه قدرت و جایگاه نیز باعث تبعیض بین انسان ها نمی شود، خطاب به انسان های بالادستی گفت: اگر برخی از انسان ها به مراتب بالاتر رسیده اند و صاحب جایگاه شده اند، باید بدانند که این جایگاه را مرهون پایین دستی ها هستند و این را نباید فراموش کرد.

این مسئول نهاد ریاست جمهوری در پایان تصریح کرد: تمامی تلاش ها بر این است که وحدت بین جامعه حفظ شود و این وحدت تنها با مودت و رحمت حاصل می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار