کتابخانه عمومی کلاله سال جاری به بهره برداری می رسد

1403-06-18 02:06:33
0
110
کتابخانه عمومی کلاله سال جاری به بهره برداری می رسد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span id="ctl00_cphMiddle_SAMPARL_Web_View_NewsUI_NewsDetail00cphMiddle_9759_lblLead">معاون مالی، اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از بهره برداری کتابخانه عمومی کلاله در سال جاری خبر داد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان محمدعارف رشنوادی با بیان این نکته که کتابخانه کلاله ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، گفت: حدود ٥میلیارد و ٢٠٠میلیون ریال برای این پروژه هزینه شده است.

وی مساحت زیربنای این پروژه را ٣٨٥ مترمربع اعلام کرد و افزود: کل مساحت بنا ٥٠٠ متر مربع است.

رشنوادی در خاتمه ضمن یادآوری این نکته که کلنگ این پروژه سال ٩٤ به زمین خورده، اظهار کرد: با انجام انشعابات این بنا کتابخانه عمومی کلاله سال جاری، قابل بهره برداری است.

معاون مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ادامه به تخصیص هفت میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ٤ مجتمع فرهنگی استان اشاره کرد و افزود: این مبلغ از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای برای تکمیل پروژه های عمرانی استان اختصاص داده شده است.

به گفته وی، این پروژه ها متعلق به شهرهای کلاله، انبارالعلوم، نوکنده و خان ببین است.

رشنوادی به ناتمام ماندن مجتمع فرهنگی، هنری بهارستان در گرگان اشاره کرده و ضرورت تکمیل آن را تخصیص اعتبار دانست و تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و اداره مسکن و شهرسازی گلستان این پروژه ٢٢بهمن سال جاری افتتاح می شود.

وی از بهره برداری کتابخانه اینچه برون در دهه فجر سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با رفع مشکل تاسیساتی، این مجتمع دهه فجر امسال افتتاح می شود.

معاون مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد: جلسه ای هفته آینده برای تخصیص اعتبار تالار مرکزی گرگان با حضور معاون عمرانی و مدیریت برنامه ریزی استان، مدیران کل دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان ارشد گلستانی تشکیل می شود؛ امید است با تامین اعتبار، این پروژه پیشرفت قابل توجهی یابد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار