با تغییر قفل سالن تمرین:

تشدید درگیری دو هیات ورزشی کلاله/عوض زاده: تغییر قفل بدون هماهنگی انجام شد+تصاویر

1403-07-03 12:07:31
0
40
تشدید درگیری دو هیات ورزشی کلاله/عوض زاده: تغییر قفل بدون هماهنگی انجام شد+تصاویر
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">درگیری اعضای دوهیات ورزشی شهرستان کلاله با تغییر قفل ورودی سالن تمرین توسط یکی از هیات ها، تشدید یافت.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، هیات جانبازان و معلولین شهرستان کلاله که برخی از آنها ید طولایی در ورزش پینگ پنگ دارند، با ارسال مطلبی به این سایت از بی اعتنایی مسئولین شهرستان و استان نسبت به این هیات و رشته ورزشی تخصصی آنها، انتقاد کرد.

انتقاد این هیات زمانی تشدید یافت که در راستای شرکت در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی کشورجهت بدست آوردن آمادگی لازم، به محل تمرین گذشته خود رفتند ولی با در بسته سالن روبرو شدند.

در مطلب ارسالی با بیان برخی از اقدامات فرهنگی، ورزشی و غیره این هیات سعی شده تا توانایی های اعضای آن نسبت به ورزشکاران دیگر مورد قیاس قرار بگیرد و با برتری موجود، به مسئولین گوش زد کند که معلولیت مانع پیشرفت نمی شود.

در ادامه سولاتی مطرح شده است که می تواند پرده از برخی مشکلات و بی توجهی ها نسبت به این هیات بردارد.

1.آیا مسئولین ذیربط می دانند قهرمانان ورزش پینگ پنگ شهرستان تاکنون چند نفر را در این رشته پرورش داده و تحویل تیم های شهرستان داده اند؟

2-آیا از تمرینات این ورزشکارن تاکنون بازدیدی بعمل آمده ؟

3-آیا مسئولین می دانند شرایط سخت سالن محل تمرین چه از نظر تعداد پله و امکانات سرمایشی وگرمایشی مانع از ادامه تمرینات آنها نشده است؟

4- آیا مسئولین اداره ورزش می دانند کلاله با داشتن این دو نیرو کار آمد اصلا در هیچ یک از رده های سنی تیمی ندارد وتعداد کل بازیکنان این رشته در کلاله که روزگاری در استان مازندران مقام های مختلف کسب می کرد به تعداد انگشتان -فقط یک دست نمی رسد !!!؟

5- آیا می دانید آنقدری که این دو در سطح کشور واستان برای مسئولین ورزش شناخته شده ومورد تکریم قرارمی گیرند، در کلاله ناشناخته ومورد کم لطفی هستند !!!؟

6- آیا برای دغدغه های بجا وبحق آنان چاره ای اندیشیده شده است ؟

7- آیا باید باورکنیم که پهلوان زنده را عشق است یک شعار نیست یک واقعیت است.

8- آیا .....

تغییر قفل سالن تمرین بدون هماهنگی بود

 داوود عوض زاده سرپرست اداره ورزش و جونان شهرستان کلاله در گفتگویی در تشریح این اتفاق گفت: این اقدام بدون هماهنگی و توسط هیات پینگ پنگ انجام گرفته است.

وی افزود: این سالن در زمان مدیر سابق به هیات پینگ پنگ واگذار شده است ولی سعی شده بود با تعامل هیات پینگ پنگ و هیات جانبازان که داری قهرمانان کشوری و استانی این رشته است، هر دو هیات از این سالن استفاده کنند و در جلسات آتی با این هیات ها نیز بر این موضوع تاکید می شود.

سرپرست این اداره با تاکید بر اینکه هیات های ورزشی نسبت به مکانی که به انها واگذار می شود، مسئول هستند، گفت: در اوایل واگذاری این سمت به بنده و با وجود تمامی مشکلات اعم از مالی، انشعاب آب این سالن با مشکل روبرو بود ولی هیچ کدام از هیات های مدعی نسبت به این موضوع و جلوگیری از هدر رفت بیت المال اقدام نکردند و این مدیریت اقدامات لازم را مبذول کرد.

{gallery}shahrestan/sport/janbazanvamaloulin{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار