فرمانده سپاه کلاله خبر داد:

145 دانش آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

1403-07-03 12:07:27
0
42
145 دانش آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شدند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده سپاه &zwnj;کلاله گفت: چهارمین کاروان راهیان نور دانش&zwnj;آموزان شهرستان کلاله به اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.</span></strong></span></p>

سرهنگ یعقوب مصطفی‌لو در حاشیه اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: با بدرقه خانواده‌ها و مسئولان، چهارمین کاروان راهیان نور با 145 دانش‌آموز دختر متوسطه و عوامل اجرائی عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.

وی افزود: این دانش‌آموزان در این سفر معنوی 4 روزه، از یادمان‌های شهیدان در شلمچه، دهلاویه، اروندکنار و هویزه دیدن خواهند کرد و از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان آشنا می‌شوند.

سرهنگ مصطفی‌لو اظهار کرد: از اول مهر ماه تاکنون 600 نفر از شهرستان کلاله در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران  دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه کلاله گفت: با راهیان نور روحیه جوانان نسل امروز را به حال و هوای دفاع مقدس پیوند می‌زنیم و راهیان‌نور ستون حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی است.

وی اظهار کرد: سال گذشته هم 320 دانش‌آموز دختر بسیجی و 280 دانش‌آموز پسر بسیجی از دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه از شهرستان کلاله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شود.

مصطفی‌لو تصریح کرد: اردوهای راهیان نور از سال 72 پایه‌گذاری شده و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقشی اساسی دارد.

فرمانده سپاه کلاله، راهیان نور را بهترین روش انتقال فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دانست و افزود: با اعزام این سفر می توان به ارزش هایی که شهداء و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند پی برد، بنابراین با حضور در این مکان‌ها الگو گرفت و این الگو برای جوانان سازنده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار