به دلیل عدم توانایی در پاسخگویی یک مسئله ریاضی رخ داد؛

تنبیه بدنی دانش آموز گرگانی توسط معلم + عکس

1403-08-01 01:08:27
0
12
تنبیه بدنی دانش آموز گرگانی توسط معلم + عکس
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>تنبیه بدنی دانش آموزتوسط معلم این باردر یکی از مدارس گرگان اتفاق افتاد.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از کلاس بیست؛ پدر یک دانش آموز گرگانی روز گذشته طی تماس با این پایگاه خبری از تنبیه  فرزندخود در یکی از مدارس این شهرستان خبرداد.

وی افزود: فرزندم پایه هفتم درس می خواند و امروز(دوشنبه) در سرکلاس ریاضی نتواست به یک مسئله ریاضی پاسخ درست دهد، در حالی که معلم خود راهنمایی برای حل آن می خواست ناگهان با کشیده ای در صورت خود مواجه شد.

photo 2017 01 23 16 51 14

این پدر گرگانی گفت: فرزندم تا ساعت پایانی مدرسه با همان حالت در مدرسه می ماند و بعد از مراجعه به منزل همسرم متوجه سرخی و جای انگشتان روی صورت و درکنار چشمانش او می شود.

وی ادامه داد: همسرم با جویا شدن ماجرا از فرزندم با مدیر مدرسه تماس گرفت و خواستار توضیح شد که مدیر مدرسه ابراز بی اطلاعی کرد.

این پدر گرگانی گفت: موضوع را با حراست اداره کل در میان گذاشتیم و ایشان تنها ابراز تاسف کرد و گفتند ما به معلمان توصیه کرده ایم که دانش آموزان را تنبیه نکنند و مارا به حراست شهرستان ارجاع دادند.

وی افزود: ما فردا برای شکایت و خواستن توضیح برای کار زشت این معلم اقدام خواهیم کرد.

این پدر گرگانی با بیان اینکه کتک زدن بچه در جلوی هم کلاسی هایش در روح و روان او تاثیر می گذارد، می افزاید: از مسئولان خواهان رسیدگی به این موارد هستیم ؛ اگر قرار بود که فرزندان ما با کتک چیزی یادبگیرند چه کسی بهتر از ما پدر و مادر خودمان آنها را کتک می زدیم!!

خبرنگار این پایگاه خبری با یکی از مسئولین آموزش و پرورش گرگان در خصوص این حادثه و پاسخگویی این اداره تماس گرفت.

"علی حسنی" رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره آموزش و پرورش گرگان گفت: تاکنون شکایتی از تنبیه بدنی به این اداره گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه تنبیه در مدارس پذیرفتنی نیست، اذعان کرد: برای گزارش می بایست هریک از والدین با مراجعه به سایت http://shekayat.medu.ir  شکایت خود را ثبت کنند، در اسرع وقت به شکایات رسیدگی می شود.

نام دانش آموز، معلم و مدرسه در این پایگاه خبری محفوظ است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار