در راستای اقتصاد مقاومتی:

دوره آموزشی پرورش زنبور عسل در کلاله برگزار شد+عکس

1403-07-03 12:07:24
0
45
دوره آموزشی پرورش زنبور عسل در کلاله برگزار شد+عکس
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>علی علیزاده گفت:<span dir="LTR"> </span>درراستای اقتصاد مقاومتی دوره آموزشی پرورش زنبور عسل برای زنبورداران و علاقمندان به زنبورداری در کلاله برگزار شد.</strong></span></p>

علی علیزاده در گفتگویی اظهار داشت: با نیاز سنجی های صورت گرفته در حوزه اشتغال جوانان و تامین مقدمات آموزش های لازم، به همین منظور مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کلاله اقدام به برگزاری دوره آموزشی پرورش زنبور عسل کرد.

وی افزود: این دوره آموزشی به مدت 5 روز و با حضور افراد یاد شده و اساتید آموزش دهنده برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی کلاله هدف از برگزاری کلاس های آموزشی زنبور داری در این شهرستان را اشتغال جوانان در بنگاه های کوچک زودبازده، آگاهی بخشی، رفع مشکلات زنبورداران و نگه داری و پرورش صحیح زنبور عنوان کرد و گفت:: ترویج اقتصاد مقاومتی در بین جوانان و نوجوانان جویای کار، افزایش تولید عسل با کیفیت و افزایش سلامت غذایی از دیگر اهداف برگزاری این دوره های آموزشی بود.

علیزاده در خصوص محتوای این دوره آموزشی نیز تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره با روش های پرورش زنبورعسل، تغذیه آن در فصول مختلف سال، بیماری ها و به طور کلی اصول صحیح پرورش زنبور عسل آشنا شدند .

وی در پایان گفت: برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه معتبرازطرف مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان صادر می شود.

گفتنی است در بین مهارت آموزان یکی از اساتید دانشگاه شیرازی هم حضور داشت.

ZANBOUR 1

ZANBOUR 2

ZANBOUR 3

ZANBOUR 4

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار