دردسرهای دل بستن به تبلیغات؛

از عدم پایبندی به تعهدات تا ضرب و شتم و پاره کردن پرده گوش مشتری توسط مدیر شرکت آرام ! + سند

1403-06-29 01:06:32
0
87
از عدم پایبندی به تعهدات تا ضرب و شتم و پاره کردن پرده گوش مشتری توسط مدیر شرکت آرام ! + سند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">نزدیک به 2 سال است که یک شرکت ساخت دستگاه های فیلترسازی با تبلیغات گسترده مبنی بر فروش دستگاه&zwnj;هایی مثل دستگاه تولید فیلتر هوای ماشین و با وعده&zwnj;های فراوان، مشتریان زیادی جذب کرده است.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، طی چند روز گذشته خبری با عنوان "شرکت ماشین سازی آرام" با آرامش سر دو جوان گلستانی را برید!+ سند" در این پایگاه خبری منتشر شد که با واکنش های مختلفی از سوی برخی مخاطبین داشت به واسطه این خبر با یک خانواده تهرانی به نام مهریزی آشنا شدیم که آن ها نیز با هزار امید و آرزو به این شرکت دل بسته بودند و برای ما تعریف کردند که بر آنها چه گذشته است:

بعد از مطالعه و تحقیق در سایت ها و جاهای مختلف در مورد تبلیغات دستگاه های ساخت فیلتر هوا و خرید تضمینی تولیدات، با شرکت ماشين سازي آرام آشنا شدم.

تنها موردی که نظرم را بیشتر از هر چیز دیگری به خودش جلب کرد این بود که مواد اولیه توسط خود شرکت تهیه و در اختیار مشتریان قرار می دهد و محصول تولیدی را خود شرکت خریداری می کند.

یکی از دغدغه های امثال ما که می خواهیم کاری را شروع کنیم بازاریابی است که با توجه به شرایطی که شرکت فوق برای خرید تولیدات در نظر گرفته بود، مجاب شدیم که با این شرکت قرارداد همکاری امضاء نماییم.

از شرکت برای مراجعه حضوری وقت گرفتیم و پس از دو مرتبه مشاوره و با توجه به توضیحاتی که مشاوران این شرکت می دادند به این نتیجه رسیدیم که می توانیم با سرمایه گذاری در این شرکت، اشتغال خوبی برای خود و فرزندانمان ایجاد کنیم.

سپس در تاریخ 95/04/20 قرارداد خرید یک دستگاه چین کن کاغذ تمام اتوماتیک به مبلغ 275 میلیون ریال را با شرکت توسعه ماشين سازي تجارت آرام منعقد کردیم و همزمان با عقد قرارداد، مبلغ فوق را کامل پرداخت نمودیم.

پس از عقد قرارداد و قرار بر این شد که این دستگاه در تاریخ 10 مرداد ماه تحویل داده شود اما سرانجام با تاخیر 16 روزه یعنی در تاریخ 26 مرداد ماه 95 دستگاه چین کن را تحویل گرفتیم دستگاهی به همراه کاتر، که به گفته مشاوران شرکت قابلیت چین کردن 500 کیلو کاغذ در روز را دارد.

Mehr 1

در قرارداد نوشته بود که نصب و راه اندازی دستگاه به صورت رایگان توسط شرکت انجام می شود. یعنی  نصب و راه اندازی در محل کار مشتری، نه این که دستگاه را در کارخانه آموزش و تحویل بدهند.

واگذاری مواد اولیه توسط یک شرکت ثانویه

پرسنل شرکت در طول مشاوره و قبل از عقد قرارداد عنوان کرده بودند که مواد اولیه را خودشان در اختیار ما قرار می دهد و پس از عقد قرارداد عنوان کردند که مواد اولیه توسط یک شرکت ثانویه که مجزا از این شرکت می باشد، انجام می شود و آن هم به این صورت که شرکت شما را به شرکت ثانویه، برای عقد قرارداد خرید تضمینی تولیدات معرفی می کند.

شرکت ثانویه تولیدات را براساس استاندارد و کیفیت خودش می پذیرد و به تعهداتش عمل نمی کند.

تولیدات شما کیفیت ندارد

ما نیز با شرکت ثانویه قرارداد همکاری امضاء و کار را آغاز کردیم، هر بار که تولیدات را برای این شرکت ارسال کردیم این شرکت عنوان می کرد که تولیدات شما آن طوری که ما می خواهیم کیفیت ندارد.

ما این موضوع را با شرکت آرام در میان گذاشتیم که بعد از ۵ جلسه رفت و آمد، سرانجام تکنسین های این شرکت برای تعمیر دستگاه ما آمدند اما نتوانستند مشکل را برطرف نمایند و همچنان وضعیت تولیدات به شکل قبل بود که سرانجام بعد از گذشت یک ماه و نیم، شرکت با اسرار ما، مجاب شد قطعه را عوض کند ولی باز هم تاثیری نداشت و کیفیت تولیدات همانند قبل بود و شرکت از ما میخواست تولید کنیم.

دستگاه کماکان به شکل قبل بود که ما برای دریافت کاتر به شرکت مراجعه کردیم و روی دستگاه نصب کردیم، ولی برخلاف گفته های شرکت آرام این دستگاه توان تولید روزانه ۵۰۰ کیلو کاغذ چین شده را ندارد.

ما بارها به شرکت مراجعه کردیم شاید بتوانند با بررسی بیشتر دستگاه ما را درست نمایند، ولی چون خودشان می دانستند دستگاهی که ساختن توانایی تولید روزانه ۵۰۰ کیلو کاغذ چین شده را ندارد.

بعد از آخرین باری که تکنسین شرکت قطعه را عوض کرد، به بهانه های مخلتف " مثل مرخصی و مسافرت بودن پرسنل و وعده های سر خرمن" چهل روز ما را سر کار گذاشتند.

عدم پایبندی به تعهدات

قبل از این اتفاقات و در تاریخ 2 مرداد ماه 95 قرارداد خرید یک دستگاه تمام اتوماتیک تزریق فوم PU را با شرکت توسعه ماشين سازي تجارت آرام منعقد و 257 میلیون ریال را نقدا به حساب این شرکت واریز کردیم و که قرار بود دستگاه را در تاریخ 23 شهریور ماه 95 به ما تحویل داده شود که هم اکنون با گذشت نزدیک به 4 ماه از این تاریخ، خبری از تولید و تحویل دستگاه نیست.

Mehr 1

چندبار به شرکت مراجعه و خواهش کردم که بیایند و لااقل دستگاه چین کن ما را تعمیر کنند تا زمانی که دستگاه دوم آماده تحویل شود، که ما بتوانیم کار تولید را انجام داده و تحویل شرکت ثانویه بدهیم. ولی با وجود این که اعلام کردم حاضرم خرج ایاب و ذهاب را پرداخت کنم، اما شرکت تاکنون هیچ گونه اقدامی برای تعمیر دستگاه ما انجام نداده است.

آذر ماه امسال طی تماسی که با شرکت داشتم از آنها خواستم برای تعمیر دستگاه بیایند که به من اعلام کردند باید اول پول ایاب و ذهاب، هزینه تعمیرات گذشته و... را به حساب شرکت واریز کنید تا تکنسین های ما کار تعمیر دستگاه شما را انجام دهند، که من در جواب گفتم: شما که هنوز دستگاه تزریق فوم PU را به من تحویل ندادید و این دستگاه چین کن رو هم که درست نکردید حال چه پولی واریز کنم.

پس از این حرف ها به شرکت مراجعه کردم که حضوری با آقای " الف " صحبت کنم که متاسفانه طبق 5 ماه گذشته هر وقت به شرکت مراجعه کردیم و از آنها خواستیم که با آقای " الف " صحبت کنیم، شاید به نتیجه ای برسیم ولی به هیچ عنوان وی را به ما نشان ندادند و هر بار عنوان کردند که وی به خارج از کشور سفر کرده یا در کنفرانس حضور دارد و ما با شنیدن این موارد در این ۵ ماه، قید دیدن این آقا را زدیم و عنوان کردیم که ما ایشان را ندیده ایم و دیگر نمی خواهیم ببینیم، مشکل ما را حل کنید.

در روز 2 آذر ماه که به کارخانه رفته بودیم متوجه شدیم که یک خودرو مدل بالا داخل حیاط کارخانه پارک می باشد به نتیجه رسیدیم که آقای " الف " در کارخانه حضور دارد.

زنگ زدیم، ولی نگهبان گفت: به من گفتند شما را به داخل راه ندهم. گفتم برای چی؟ گفت من اطلاع ندارم، مامورم و معذور.

هرچه زنگ زدیم فایده ای نداشت تا آنجا که زنگ را قطع کردند. ما جلوی درب ایستادیم و موقع ناهار به کمک خودرویی که ناهار آورده بود خودم را کشاندم داخل کارخانه و تا رسیدن به پشت درب اداری با نگهبان کشمکش داشتیم، اومدم زنگ بزنم تا بروم داخل که پای نگهبان روی پله پیچ خورد و خورد زمین، من برگشتم که زیر بغلش رو بگیرم کمکش کنم که ببینم چی شده، ناگهان یک نفر مرا از پشت هُل داد که خوردم زمین وقتی نگاه کردم، دیدم آقای " الف " بود که شروع کرد به زدن من و همه کارگرها آمدند بیرون و مرا گرفتند، که وی ما را مورد لطف خود قرار داد تا میخوردم، مرا زد و حین این اتفاق، پدر آقای " الف " هم آمد و بجای این که جلوی پسرش را بگیرد و آرومش کند و بگوید ما پول مردم را گرفتیم، بدبختشون کردیم، شروع کرد به فحاشی کردن و پسرش همچنان مرا می زد.

که سرانجام مامورین نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و ما را بردند کلانتری که آقای " الف " از بنده شکایت کرد و من هم از آنها،

طبق گزارش پزشکی قانونی ساوجبلاغ ضربات آقای " الف " به بنده باعث پارگی پرده گوش و تورم سمت چپ پیشانی ام شده است و همچنان درگیر این موضوع هستیم تا ببینیم چه زمانی دادگاه کیفری وقت دادرسی برایمان تعیین می کند که این اقدام را از طریق قانون حل و فصل نماییم.

Mehr 1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار