با تشکیل اولین جلسه انتخاباتی:

ورود زود هنگام رقیب انتخاباتی شهرام غراوی+عکس

1403-07-03 12:07:34
0
49
ورود زود هنگام رقیب انتخاباتی شهرام غراوی+عکس
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>یکی از کاندیداهای احتمالی دور بعد مجلس شورای اسلامی از شرق استان گلستان با وجود 3 سال زمان مانده به انتخابات دور بعد، اولین جلسه انتخاباتی خود را برگزار کرد.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، با توجه به حساسیت انتخابات در حوزه شرق گلستان، می طلبد که کاندیداهای احتمالی برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی بلند مدت تا انتخابات داشته باشند و فعالیت های انتخاباتی خود را در لفافه انجام دهند.

در این راستا با خبر شدیم که(ع-ر) یکی از کاندیدهای احتمالی دور بعد مجلس شورای اسلامی در نشستی در قالب اولین جلسه انتخاباتی در منزل یکی از نزدیکان کلاله ای خود به برنامه ریزی انتخاباتی پرداخته است.

وجود خودرویی با پلاک تهران و خودروهای نام آشنا و بیشتر از قشر فرهنگی کلاله در مکان اعلام شده صحت خبر اعلام شده را تایید می کند.

همچنین فارغ از هر گونه تحلیل این موضوع، تشکیل این جلسه انتخاباتی می تواند زنگ خطر و تلنگری برای شهرام غراوی باشد که در صورت عدم برآورده شدن انتظارات مردمی از سوی وی، این دوره می تواند اولین و آخرین دوره حضور وی در مجلس باشد.

{gallery}shahrestan/siyasi/motafaregheh/raj{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار