دخالت برخی نمایندگان در عزل و نصب ها ؛

برکناری مدیر واحد پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مرخصی / نماینده اصلاح طلب گرگان : او منتسب به طیف ریاحی بود

1403-07-03 01:07:17
0
40
برکناری مدیر واحد پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مرخصی / نماینده اصلاح طلب گرگان : او منتسب به طیف ریاحی بود
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">خانم کاظمی مدیر واحد پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان زمانی که در مرخصی بود از سمت خود برکنار و محمد مهدی بطیار جای او را گرفت .</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، تغییر و تحولات در دانشگاه علوم پزشکی گلستان و حوزه خطیر سلامت همچنان در حال انجام است ، نفس تغییر و تحول به امید فردایی بهتر حق هر مدیر جدید است و باید به دکتر فاضل حق داد چینش نیروها را مطابق میل خود انجام دهد .

اما آنچه که مشاهده می شود دخالت برخی عناصر سیاسی و بعضا نمایندگان مجلس برای تصاحب برخی کرسی ها و مسندهای مهم این دانشگاه مهم که با سلامت و بهداشت و درمان مردم سر و کار دارد ، می باشد .

بعد از جابجا شدن چند باره بطیار که ابتدا توسط امیر حاج محمدی معاون جدید توسعه و پشتبانی دانشگاه به سمت مدیر توسعه انتخاب شد و سپس حکمش توسط رئیس دانشگاه لغو شد ، برای دلجویی از بطیار او را به معاونت درمان بردند .

سید احمد حسینی معاون درمان حکم بطیار را به عنوان مدیر واحد پرستاری معاونت درمان منصوب نمود .

اما این جایگاه قبلا در اختیار خانم دکتر سکینه بیگم کاظمی بود که جزو معدود پرسنل بانوان در دانشگاه علوم پزشکی گلستان است که مدرک دکتری مرتبط با حوزه کاری دارد .

از طرف دیگر بطیار با مدرک لیسانس جایگزین او شده و بدتر از همه اینکه خانم کاظمی در زمانی که دوره مرخصی خود را طی می کرده از سمت خود عزل شد که این نیز در جای خود جای شگفتی دارد دولتی که شبانه روز احمدی نژاد را به خاطر این نوع رفتار به باد انتقاد می گیرد خود بروز بدتری افتاده است .

اما در پی برکناری خانم دکتر کاظمی موجی از انتقادها و تماس ها با شخصیتهای مختلف گرفته شد از جمله با مدیر کل دفتر بانوان استانداری گلستان برای دفاع از حقوق بانوان در اماکن اداری تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، اما جواب دکتر تربتی نژاد خیلی جالب بود .

نماینده گرگان در توجیه جابجایی خانم دکتر کاظمی او را منتسب به طیف ریاحی دانست . از نظر این نماینده لیست امید و اصلاح طلب و مدعی آزادی بیان ، در طیف حامیان ریاحی بودن جرمی نابخشودنی است که برکناری کمترین حق آن فرد می باشد.

به هر حال همانطور که در ابتدای سطور این مطلب عنوان شد تغییر حق رئییس دانشگاه است و ما دکتر فاضل را فردی مدبر می دانیم اما چرا یک نماینده در امورات دخالت می کند و به دنبال مناصب مهم این حوزه است ، آیا با این وضعیت نباید نگران حوزه سلامت استان گلستان باشیم ./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار