در بازدید فاضل و غراوی از بیمارستان کلاله مطرح شد:

کلینیک تخصصی کلاله در دهه فجر افتتاح می شود/ /پیگیری مرکز سرطان شناسی در کلاله

1403-07-03 02:07:33
0
43
کلینیک تخصصی کلاله در دهه فجر افتتاح می شود/ /پیگیری مرکز سرطان شناسی در کلاله
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: با تجهیز و وصل شدن برق ساختمان کلینیک تخصصی کلاله، این کلینیک در دهه فجر افتتاح می شود.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر،عبدالرضا فاضل درحاشیه بازدید از مراکز بهداشتی درمانی مراوه تپه و کلاله با گفت: با تجهیز و نصب برق ساختمان افتتاح کلینیک تخصصی را در دهه فجر خواهیم داشت.

وی در بازدید از فاز دوم بیمارستان کلاله که به همت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار کلاله تکمیل شد، افزود: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله یکی از بیمارستان‌های خوب و مجهز به امکانات در شرق استان است و تا فروردین ماه سال 96 ، این بیمارستان به سی تی اسکن هم مجهز می شود.

فاضل اشاره ای به نیاز همراه سرا همراهان بیمار کرد و گفت: بزودی ساخت همراه سرا با مشارکت خیرین سلامت در کلاله آغاز می شود.

شهرام غراوی نماینده مردم شرق گلستان در مجلس هم اعلام کرد: با توجه به فراوانی بیماری سرطان در منطقه، پیگیر احداث یکی از سه مرکز سرطان شناسی استان در کلاله هستیم.

{gallery}shahrestan/behdasht/fazel{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار