سه خبر کوتاه از بخشداری کلاله:

بسترسازی دو روستای شهرستان در دستور کار بخشداری مرکزی

1403-07-03 02:07:27
0
43
بسترسازی دو روستای شهرستان در دستور کار بخشداری مرکزی
<p dir="RTL" style="direction: rtl; unicode-bidi: embed; text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>بخشدار مرکزی شهرستان کلاله از بسترسازی 2 روستای دیگر شهرستان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال خبر داد.</strong></span></p>

محمد ابراهیمی در گفتگویی اظهار داشت: یکی از مشکلات روستاهای شهرستان کلاله نبود بستر مناسب جاده ای است که برطرف کردن این مشکل اولویت کاری بخشداری و دهیاری های ذیربط قرار دارد.

وی افزود: در این راستا و در کنار پروژه های گذشته، پروژه تسطيح و شن ريزي معابر روستاي قره شور با اعتباري بالغ بر 300 ميليون ريال از بخش اعتبارات دهياري تامین شد، در دستور کار قرار گرفت که این پروژه در حال اجرا می باشد.

kalalekhabar 5

kalalekhabar 4

بخشدار بخش مرکزی ادامه داد: با بازديدهای بعمل آمده از روستاي پيروزآباد، مقرر شد تا معابر اصلي اين روستا با اعتباري بالغ بر 100 ميليون ريال از بخش اعتبارات داخلي دهياري و شهرستاني تسطيح و شن ريزي شود که این پروژه نیز به زودی عملیاتی خواهد شد.

kalalekhabar 3

kalalekhabar 2

ابراهیمی یادآور شد: یکی از بحران های موجود در شهرستان بروز حوادث آتش سوزی در جنگل های این شهرستان است که متاسفانه هر ساله شاهد این اتفاق هستیم، در این راستا از عوامل اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان که نقش موثری در اطفای حريق جنگل هاي آقسو داشتند، تقدیر و قدردانی شد.

kalalekhabar 1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار