دادستان شهرستان کردکوی:

درگیری لفظی و تیراندازی در کردکوی یک زخمی برجای گذاشت/ دستگیری عاملان تیراندازی

1403-08-01 01:08:39
0
24
درگیری لفظی و تیراندازی در کردکوی یک زخمی برجای گذاشت/ دستگیری عاملان تیراندازی
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">دادستان شهرستان کردکوی از دستگیری عاملان تیراندازی در روستای النگ این شهرستان خبر داد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از رادکانا، اسماعیل زاده در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: چندی پیش یک فقره تیراندازی و برهم زدن نظم عمومی توسط افرادی در روستای النگ شهرستان کردکوی اتفاق افتاد.

وی افزود: عاملان تیراندازی بلافاصله با دستورات ویژه قضایی به مرجع انتظامی دستگیر و پس از بازجویی های انجام شده از هر یک از آنان سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف گردید.

دادستان شهرستان کردکوی اظهار داشت: این حادثه یک مصدوم به همراه داشت که درحال حاضر در بیمارستان بستری و تحت درمان می باشد.

اسماعیل زاده، درگیری لفظی بین طرفین را عامل تیراندازی عنوان کرد و تصریح کرد: متهمین بعداز تحقیقات لازم با صدور قرار بازداشت به زندان معرفی شدند.

وی در خاتمه خطاب به کسانی که مبادرت به انجام اینگونه رفتارهای ناهنجار می کنند، متذکر شد: قطعا در صورت مشاهده چنین رفتارهای ناهنجار و ناشایستی با این دسته از افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار