بخشدار بخش پیشکمر خبر داد:

کمک های اولیه به پیرمرد دیابتی روستای قریه سر رسید/ گازکشی رایگان منزل خالی زاده+ تصاویر

1403-07-03 02:07:32
0
44
کمک های اولیه به پیرمرد دیابتی روستای قریه سر رسید/ گازکشی رایگان منزل خالی زاده+ تصاویر
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">بخشدار بخش پیشکمر شهرستان کلاله از ارسال کمک های اولیه به پیرمرد دیابتی روستای قریه سر پایین این شهرستان خبر داد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، در گزارشات گذشته این سایت که تحت عنوان بررسی وضعیت روستاهای شهرستان کلاله منتشر شد، از وضعیت معیشتی و جسمی نامناسب یکی از اهالی روستای قریه سر پایین پرداختیم و گفتیم که در این روستا با پیرمرد میان سالی برخوردیم که بخاطر قند خون دو پای خود را از دست داه بود و گفتیم: جمعه محمد خالی زاده در گفتگویی از مشکلات خود و خانواده گفت و افزود: چند سالی است که با بیماری دیابت دست و پنجه نرم می کنم و این بیماری باعث قطع شدن 2 پای من شد.

orjenli 15

وی ادامه داد: من داری 7 فرزند هستم که از این بین 2 نفر آنها با من زندگی می کنند(دیگر فرزندان ازدواج کرده اند) و این در حالی است که ما تنها با یارانه زندگی خود را می گذرانیم.

این پیرمرد میان سال که با زبان عامیانه با ما گفتگو کرد، به تشریح مشکلات پس از عمل خود پرداخت و افزود: نداشتن دو پا باعث مشکلات عدیده ای برای من شد و حتی تردد در روستا هم برای من مشکل شده است و با وجود ویلچر نیز مشکل ترددی من برطرف نشد(مشکلات جاده ای و شیب نامناسب روستا).

جمعه محمد خالی زاده تنها راه مرتفع شدن مشکل خود را پای مصنوعی دانست و گفت: این راه هم به علت نداشتن هزینه لازم، برای من و خانواده ام امکان پذیر نیست.

اما پس از گذشت مدتی از این گزارش و در خلال رسیدگی به مشکلات روستاهای بازدید شده توسط شهرام غراوی نماینده شرق گلستان و مقدم مدیرکل مدیریت بحران گلستان، امان محمد حمید زاده بخش دار بخش پیشکمر از کمک رسانی به این پیرمرد خبر داد.

حمیدزاده در گفتگویی اظهار داشت: پیرو گزارش درج شده در سایت کلاله خبر، کمک های اولیه به خالی زاده واگذار و برای تامین سوخت و دارو نیز کمک های مالی انجام گرفت و برای گازکشی رایگان منزل این پیرمرد نیز از طرف بخشداری اقدامات لازم انجام گیرد.

khalizadeh 1

khalizadeh 2

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار