سردار صادقی:

فتنه 88 برنامه ریزی شده بود/مردم، راهبردهای دشمن را خنثی کردند

1403-07-03 02:07:31
0
41
فتنه 88 برنامه ریزی شده بود/مردم، راهبردهای دشمن را خنثی کردند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: سران فتنه برای فتنه سال 88 برنامه ریزی جامع ای انجام داده بودند که خوشبختانه حضور مردم با بصیرت ایران اسلامی باعث شکست راهبردهای دشمن در ایران شد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، سردار صادقی در تجمع 9 دی شهرستان کلاله با بیان اینکه دشمن برای انتخابات سال 88 برنامه ریزی کرده بود، اظهار داشت: حضور به موقع و با بصیرت مردم باعث خنثی شدن توطئه های دشمن در کشور ایران شد و اگر این حضور نبود، اتفاقات دیگری رخ می داد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: در فتنه 88 شیوه تهدید با تهدیدهای گذشته متفاوت بود به این صورت که دشمن و سران فتنه درصدد بودند تا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را با ترفندهای از پیش تعیین شده به تهدید تبدیل کنند.

سردارصادقی گفت: در فتنه 88، سناریوی فتنه از پیش طراحی شده، عناصر مشخص، پشتیبانی ها آماده و کد رمز نیز اعلام شده بود و این اطلاعات حاکی از توطئه دشمن و سران فتنه برای براندازی نظام بود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با یادآوری سخنان امام راحل (ره) از پشتیبانی و حمایت دشمن از سران فتنه گفت و افزود: سران فتنه با آگاهی از این موضوع به 5 بار تذکر رهبری نیز توجه نکردند و به ایجاد آشوب و فتنه دست زدند.

وی خاطرنشان کرد: سران فتنه حتی در جلسات خصوصی خود به اینکه در سال 88 تخلفی انجام نشده بود، اذعان کرده اند ولی حاضر نیستند این موضوع را بصورت علنی بیان کنند چرا که باعث رو سیاهی بیشتر آنها می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار