تحرکات معنا داردر قبال حماسه 9 دی:

غیبت معنادار مدیر آموزش و پرورش کلاله در برنامه های 9 دی/ اقدام به عدم تایید محتوا و ممانعت ازارسال بیانات رهبری به مدارس

1403-07-03 02:07:34
0
39
غیبت معنادار مدیر آموزش و پرورش کلاله در برنامه های 9 دی/ اقدام به عدم تایید محتوا و ممانعت ازارسال بیانات رهبری به مدارس
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله به بهانه های مختلف مانع ارسال بیانات رهبری در خصوص فتنه 88 به پایگاه های بسیج مدارس شهرستان کلاله شد.</span></strong></p>

 

به گزارش کلاله خبر، بر خلاف برخی از مسئولین که در خصوص فتنه سال 88 و حماسه 9 دی اظهاراتی شایسته و قابل قبول داشته اند، برخی از مسئولین با عدم شرکت در جلسات و برنامه های 9 دی، تنها به حضور معاونین خود در این برنامه ها اکتفا کردند.

piri 1

piri 2

IMG 6813

حضور نداشتن در برنامه ها و جلسات توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله از ابعاد مختلف می تواند مورد بررسی قرار بگیرد که در ساده ترین جنبه مخالفت با برگزاری با این برنامه ها استنباط می شود که در این زمینه نیز مستنداتی مبنی بر مخالفت وی نیز وجود دارد.

حسین طاهری راد در اولین اظهارات خود در خصوص 9 دی، در پاسخ به مدیر کانون بسیج فرهنگیان مبنی بر اجرای برنامه های بصیرتی در راستای 9 دی، حادثه 9 دی را تنها یک اتفاق دانسته و عدم تمایل خود را نسبت به برگزاری مراسمات این روز را جلوگیری از ایجاد دو دستگی و تفرقه بین مردم برشمرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله در حالی این اظهارات را بیان کرده است که فرماندار کلاله به عنوان نماینده ارشد دولت در کلاله حماسه 9 دی را حمایت مردم (تمام جناح های سیاسی) از ولایت فقیه و نظام دانسته است و مسلما برگزاری هر نوع مراسمی تحت این عنوان نیز به همین منظور تلقی خواهد شد.

آموزش و پرورش از این جنبه که محل تربیت و فرهنگ سازی است، مهم بوده و عدم تاکید بر رویدادهای مهم انقلابی می تواند تبعات جبران ناپذیری برای مجموعه های مختلف در برداشته باشد.

عدم اهتمام و تلاش برای ترغیب دانش آموزان و فرهنگیان برای شرکت در مراسم 9 دی با یک دستور اداری خاص، مسئله ای است که می تواند به آینده افراد یاد شده خدشه وارد کند و این در حالی است که دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید نسبت به مسائل حساس کشور و ولایت فقیه آگاه باشند و از الان برای پشتیبانی همه جانبه از ولایت و نظام آماده شوند.

اما گذشته از موارد یاد شده، جلوگیری از توزیع بیانات رهبری در خصوص فتنه 88 به بهانه های مختلف نیز از جمله اقدامات حسین طاهری راد می باشد.

دراین راستا عنوان شده که مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله به بهانه های مختلف، طی 3 مرحله از ارسال بیانات مقام معظم رهبری با عنوان آغاز تا پایان فتنه 88، به پایگاه های مقاومت بسیج مدارس ممانعت بعمل آورده است و این در حالی است که وی و حتی بالاتر از وی در مقام تایید محتوای نامه ارسالی که شامل بیانات رهبری است، نیستند و مسلما هر گونه محتوای مندرج توسط مراجع ذی صلاح بررسی شده است.

تمام این تفاسیر در حالی بیان می شود که مسئولین متولی واگذاری این سمت به طاهری بر اینکه خطوط فکری و رفتارهای سیاسی این فرد نسبت به سال 88 تغییر کرده است، تاکید می کردند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار