آخوند فرهمند:

فتنه 88 نظام دینی و ولایت فقیه را هدف قرار داده بود

1403-07-03 02:07:33
0
41
فتنه 88 نظام دینی و ولایت فقیه را هدف قرار داده بود
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>روحانی و عالم دینی اهل سنت گفت: فتنه سال 88 کلیت نظام دینی و ولایت فقیه را هدف قرار داده و در کلیت دشمن درصدد نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.</strong></span></p>

آخوند فرهمند در گفتگویی اظهار داشت: هر نظامی که مطابق دین مبین اسلام وسنت نبوی باشد ودر آن عدالت محور است، مورد حملات دشمنان اسلام و منافقین قرار می گیرد.

وی افزود: فتنه88 بی تردید به بهانه گرفتن جناح سیاسی به جناح دیگر در دایره نظام جمهوری اسلامی یا غائله ای در چارچوپ اختلاف میان نیروهای سیاسی باورمند به نظام دینی نبود و هدفشان نابودی دین اسلام بود؛ یعنی ایران را بدون اسلام می خواستند.

این عالم دینی و روحانی اهل سنت کلاله تاکید کرد: وقایع پس ازانتخابات جنگ احزابی بود که کلیت نظام دینی و ولایت فقه که شاکله جمهوری اسلامی را تشکیل می دهد هدف قرار داده بود و باید یادآور شویم که انتخابات ملاک این فتنه نبود و اگر انتخابات هر نتیجه ای دیگر هم در برمی داشت، به بهانه های واهی دیگر سناریوی دیگری پیاده سازی می شد.

آخوند فرهمند تصریح کرد: 9 دی حماسه ای بود که یکپارچگی مردم نه برای حمایت ازدولت یا رئیس جمهور بلکه اتحاد و یکپارچگی مردم فقط برای دفاع ازهویت نظام جمهوری اسلامی، دفاع از ولایت فقیه، دفاع از رهبری و دفاع از ارزشهای اسلامی شکل گرفت.

وی در پایان گفت: مردم ما به ارزشهای دینی وانقلاب خود احترام می گذارند وهیچ وقت نمی گذارند به دین وانقلاب خدشه ای وارد شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار