امام جمعه کلاله:

سران فتنه توبه کنند/ فتنه گران به نظام و شهدا خیانت کردند

1403-07-03 03:07:26
0
40
سران فتنه توبه کنند/ فتنه گران به نظام و شهدا خیانت کردند
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت: فتنه گرانی که قصد محدود کردن ولایت فقیه را داشتند، به به شهدا ، انقلاب و به امام المسلمین خیانت کردند.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های امروز نماز جمعه شهر کلاله اظهار داشت: آزادی حلب حاصل همت مقاومت، ارتش و مردم در مقابله با گروه‌های تکفیری وابسته به بیگانگان بود.

وی افزود: مسلما این پیروزی‌ها همچنان تداوم خواهد داشت.

امام جمعه کلاله با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم گفت: وجود مرقد مطهر این بانوی با فضیلت، قم را یکی از مراکز بزرگ دینی در جهان اسلام کرده است.

کشیری در ادامه به روز ثبت احوال پرداخت و تاکید کرد: میزان موالید و ازدواج کاهش یافته و متاسفانه میزان طلاق افزایش یافته است که باید به این مهم توجه بیشتری شود.

کشیری به فروش شناسنامه فوتی ها هم اشاره کرد و اظهار داشت: برخی شناسنامه ندارند و باید با مشخص شدن تابعیت آنها، وضعیت انها مشخص شود و باید یاآورشویم که فروش شناسنامه فوتی ها خلاف شرع و قانون است.

امام جمعه کلاله در ادامه حماسه ۹ دی را یادآور شد و گفت: سران فتنه باید توبه کنند،آنها به به شهدا، انقلاب و به امام المسلمین خیانت کردند.

وی ادامه داد: سران فتنه قصد محدود کردن رهبری را داشتند، اما ولایت فقیه که ولایت رسول الله (ص) و ولایت ائمه هدی (ع) می باشد، ماندگار است.

کشیری تصریح کرد: اینها همه توطئه های دشمنان بود که ازچند سال قبل برنامه ریزی کرده بودند و در این راستاهزینه کردند.

حجت الاسلام کشیری در ادامه اظهار داشت : سران قوا و نیروهای امنیتی هوشیار باشند، رفت و آمدهای بیگانگان و نفوذی ها به داخل کشور را رصد کنند و اجازه توطئه به دشمنان را ندهند.

امام جمعه کلاله در پایان گفت: این نظام و انقلاب؛ مورد عنایت امام زمان (ع) است و تا زمانی که تحت رهبری امام خامنه ای هستیم، دشمن نمی تواند کاری کند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار