اقدامی که واکنش های مختلفی در برداشت:

تخریب 5 خانه باغ و تصرف اراضی در کلاله +تصاویر

1403-07-03 03:07:28
0
41
تخریب 5 خانه باغ  و تصرف اراضی در کلاله +تصاویر
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;"><span dir="LTR">5 </span> مورد از خانه باغ هایی که در کلاله به عنوان تصرف اراضی کشاورزی محسوب می شد، حکم رفع تصرف آن اجرا شد<span dir="LTR">.</span></span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، دراجرای احکام قضایی و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، 5 مورد دیوار کشی غیر مجاز در حاشیه روستاهای شهرستان کلاله، قلع و قمع شد.

takhrib 2

takhrib 3

takhrib 4

takhrib 5

بنا به گفته مسئولین ذیربط امسال 100 مورد حکم رفع تصرف در استان اجرا شده و 100 مورد دیگر هم در دستور کار قرار دارد و قرار است در هفته آینده هم چند مورد دیگر نیز در شهرستان کلاله رفع تصرف شود.

اما رفع تصرف در شهرستان کلاله با واکنش های مختلفی روبرو شد که بیشتر این واکنش ها در کانال های تلگرامی منتشر شد و برخی واکنش ها جنبه مقایسه ای داشت.

takhrib 1

takhrib 6

علی علیزاده رئیس جهاد کشاورزی کلاله در گفتگویی این اقدام را قانونی دانست و گفت: برابر قانون چندین پرونده تصرف ارضی در مراکز قانونی و قضایی شهرستان و استان در حال پیگیری است و بزودی برای آنها نیز با دستور مسئولین اقدامات لازم انجام می گیرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار