شهردار کلاله در واکنش به انتشار یک خبر:

مکان فعلی بازار هفتگی موقت است/ مکان جدید در حال آمادسازی می باشد

1403-07-03 04:07:41
0
46
مکان فعلی بازار هفتگی موقت است/ مکان جدید در حال آمادسازی می باشد
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span dir="LTR">شهردار کلاله گفت: مکان فعلی بازار هفتگی شهرستان کلاله موقت است و مکان جدید آن در حال آماده سازی می باشد و تنها آسفالت آن باقی مانده است</span></strong><span dir="LTR"><br /></span></span></p>

به گزارش کلاله خبر، یکی از سایت های استانی با انتشار مطلبی با عنوان"امرار و معاش در یکشنبه بازار کلاله با چاشنی گل و لای!!! +عکس" با انجام مصاحبه مردمی نارضایتی مردم از مکان فعلی بازار هفتگی شهرستان کلاله را نشان داد.

bazarhaftegi 1

bazarhaftegi 2

رسول بامری شهردار کلاله در واکنش به انتشار این خبر در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به اینکه مکان فعلی بازار هفتگی باعث بروز مشکلات ترافیکی و نامطلوب نشان دادن منظره‌ی وردی شهر می شود، شهرداری و شورای شهر کلاله تصمیم به تغییر مکان این بازار گرفت و در این راستا مکان جدیدی را از فلکه کوثر تا خیابان اسحاق فولادی چهل پنج متری شهرک امام علی (ع)پیش بینی واقدام به آماده سازی نموده است.

وی افزود: تاکنون مراحل زیر سازی آن با بیش از دو هزار کامیون گراویل و بیس به پایان رسیده است و به دلیل نامناسب بودن وضعیت جوی ادامه این پروژه به سال بعد موکول شد.

بامری یادآور شد: مکان فعلی بازار هفتگی دو منظوره است که هم 45 متری از طرف میدان الغدیر و هم مکان موقت بازار هفتگی محسوب می شود.

شهردار کلاله مزیت های مکان جدید بازار هفتگی را برشمرد و گفت: مکان جدید هفته بازار کلاله چند برابر مکان فعلی ظرفیت دارد و چندین ورودی و خروجی هم جهت تسهیل بار ترافیکی در مکانی بسیار کم تردد در نظر گرفته شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار