دستگيري كلاهبردار 150 ميليون توماني در "گنبدكاووس"

1403-07-02 05:07:22
0
45

مردي كه با جعل عناوين شخصيت هاي دولتي اقدام به كلاهبرداري از شهروندان مي كرد، با پيگيرهاي مأموران پليس آگاهي شهرستان گنبدكاووس استان گلستان دستگير شد.

 

به گزارش کلاله خبر٬سرهنگ "محمدعلي عسگري" فرمانده انتظامي شهرستان گنبدكاووس با اشاره به نحوه شناسايي و دستگيري متهم گفت: رسيدگي به پرونده متهم زماني در دفتر پليس آگاهي اين شهر كليد خورد كه مردي مالباخته با مراجعه به مأموران كلانتري 11اين شهر عنوان كرد: مردي كه خود را مأمور يكي از ارگانهاي دولتي و افراد با نفوذ معرفي مي كرد تحت عنوان فروش يك دستگاه خودرو مبلغ هنگفتي وجه نقد از وي كلاهبرداري كرده است.

سرهنگ عسگري ادامه داد: در پي شكايت مالباخته بلافاصله موضوع جهت پيگيري در دستوركار مأموران قرار گرفت و در استعلامات به عمل آمده مشخص شد كه جاعل مورد نظر يكي از كلاهبردارهاي حرفه اي و تحت تعقيب مأموران پليس آگاهي مي باشد.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس گفت: در ادامه تحقيقات مأموران موفق شدند با استفاده از بانك هاي اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت و فعال سازي منابع خبري يكي از همدستان اين متهم تحت تعقيب را كه در پنج شهر استان مازندران اقدام به كلاهبرداري كرده بود را شناسايي و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي و كنترل نامحسوس متهم را كه در يكي از شهرهاي استان مازندران به سر مي برد شناسايي و دستگير كنند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با دستگيري همدست وي تحقيقات مأموران وارد مرحله جديدي شد و با استفاده از اطلاعات به دست آمده تمامي مخفي گاه هاي مرد كلاهبردار شناسايي و تحت كنترل نامحسوس قرار گرفت.

سرهنگ عسگري گفت: سرانجام پس از چند روز تعقيب و مراقبت، روز گذشته متهم در يكي از مسيرهاي تردد خود شناسايي و طي عمليات غافلگيرانه دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي با حضور 9 مالباخته در محل شناسايي شد.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس تصريح كرد: در تحقيقات تخصصي به عمل آمده متهم به 150 ميليون تومان كلاهبرداري تحت عناوين مأمور دولتي، مقامات قضايي، مذهبي و اداري از شهروندان اعتراف كرد كه تعدادي از مالباخته ها شناسايي و تحقيقات جهت كشف ديگر سرقت ها و همچنين مالباخته ها ادامه دارد./پ پلیس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار