لاریجانی در اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان:

خانواده شهدا سنبل مقاومت هستند/ موافق پیشرفت تجهیزات نظامی هستم

1403-07-03 04:07:33
0
43
خانواده شهدا سنبل مقاومت هستند/ موافق پیشرفت تجهیزات نظامی هستم
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه می گویم قدردان شهدا هستیم، تعارف نیست و اذعان می کنیم که خانواده شهدا سنبل مقاومت هستند.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، لاریجانی در اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت: قدردان شهدا و خانواده شهدا هستیم و این تعارف نیست چرا که شهدا و خانواده های آنها سنبل مقاومت هستند و انها فرزندانی را به این نظام تقدیم کردند که باعث سربلندی نظام در جهان شد.

وی در ادامه با بیان ابراز خوشحالی و رضایتمندی مقام معظم رهبری از مردم این استان، از سپاه پاسدارن و مسئولین برای برگزار این اجلاسیه تشکر و قدردانی کرد.

لاریجانی تاکید کرد: اگر در کشوری زندگی می کنیم که هیچ تهدیدی وجود ندارد، این تنها از امکانات نظامی و تجهیزات نیست بلکه از سرمایه های انسانی آن است که در دفاع مقدس این مهم را اثبات کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما در حال فاصله گرفتن از چالش های داخلی اوایل انقلاب هستیم و در حال حاضر به ثباتی رسیده ایم که جهانیان به آن اذعان می کنند.

وی تشریح کرد: کشوری که در تهدید وجودی بود، یک قدرت شد و کشورهای که به دنبال از بین بردن کشور ما بودند تنها با هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری، قدرت کم خود را نشان دادند و این نهایت ذلت است.

وی با اذعان به اینکه من موافق گسترش تجهیزات نظامی هستم، گفت: اگر دشمن فکر تهدید ایران را کند، با خسارات زیادی از سوی این کشور مواجه می شود چرا که علاوه بر تجهیزات، ما داری سرمایه انسانی برای دفاع از کشورمان هستیم.

لاریجانی افزود: دشمن با هدف قرار دادن وحدت درصدد است تا در بین مسلمانان اختلاف افکنی کند و باید یادآور شویم هیچ خیانتی بزرگتر از تفرقه افکنی نیست و در حال حاضر دشمن و گروه های تکفیری از این اهرم برای نابودی مسلمانان استفاده می کنند.

وی ادامه داد:برخی از کشورهای اسلامی با اسرائیل برعلیه مسلمانان همکاری می کنند، این یک ننگ برای کشورهای مدعی اسلامی است.

ریاست مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکتب نبوی گفت: در مکتب نبوی بر اینکه باید سیاست در خدمت اخلاق باشد، تاکید شده است و در همین مکتب به مجاهدت نیز اشاره می شود که معنای آن آمادگی لازم برای مجاهدت در بین مسلمانان برای مبارزه با دشمن است.

وی درسخنان خود تاکید کرد: جامعه اسلامی نیازمنداقتصاد قوی است و باید بنیه ی اقتصادی خود را قوی کنیم تا به این وسیله سرافرازی شهدا را حفظ کنیم.

لاریجانی در پایان سخنرانی خود گفت: ایجاد منطقه آزاد با شرط صادراتی در این استان، می تواند باعث شکوفایی اقتصاد این استان شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار