استاندار گلستان در اختتامیه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان ::

مدل سازی شهدا، بهترین مدل مبارزه با باطل است

1403-07-03 04:07:41
0
47
مدل سازی شهدا، بهترین مدل مبارزه با باطل است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">استاندار استان گلستان گفت: حرکت شهدا و اقدامات انها در 8 سال دفاع مقدس بهترین مدل برای مبارزه با باطل، بخصوص باطل جهانی است.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، صادقلو در اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان که در گرگان در حال برگزاری است، اظهار داشت: شهیدان زنده هستند و این اقرار به زنده بودن شهدا برای ما خدمتگزارن حکم آفرینی می کند.

وی تاکید کرد: شهیدان باید وصف شوند و این وصف ها بخاطر نقش اساسی این شهدا در بقای این نظام و انقلاب است و باید اذعان کنیم که زمان و بشیریت در تصرف و زمان و زمین و بشریت بدهکار شهدا هستند.

استاندار گلستان یاداور شد: علاوه بر نقش های بدون انکار شهدا در این انقلاب و نظام، مدل سازی بخصوص در جنگ تحمیلی از جمله نقش های مهم شهدا بود و اینکه دشمن از این مدل سازی شهیدان ترس دارد، آشکار و مبرهن است.

صادقلو ادامه داد: برگزاری اینگونه مجالس و مراسماتی لازم است و ما این نوع مجالس و ادامه راه شهیدان را یک مسیر در تقابل با باطل می دانیم چرا که با زنده نگه داشتن مدلی که در دفاع مقدس ایجاد شد، مناسب برای مبارزه با باطل جهانی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ستاد اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان، گفت: همانطور که رهبر انقلاب تاکید داشتند، نیاز است تا با ادامه این راه (یاد شهدا) هدف شهدا را به ذهن مردم برسانیم تا مدل سازی شهدا در ذهن مردم باقی بماند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار