هردم از این باغ بری می رسد؛

نامه تعمیرات و قبوض تلفن مدارس گلستان در جیب دانش آموزان! + سند

1403-06-29 01:06:59
0
97
 نامه تعمیرات و قبوض تلفن مدارس گلستان در جیب دانش آموزان! + سند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">درحالی که هر یک از مسئولان آمار های امیدوارکننده ای که از ساخت مدرسه ، تجهیز مدارس و ..در گلستان می دهند اما می بینیم هر روز مدیران با نامه های مختلف و مطالبه مبالغی پول از خانواده ها دارند.</span></strong></span></p> <div class="introtext" style="text-align: justify;">

به گزارش کلاله خبر به نقل از کلاس بیست؛ مدارس گلستان خسارات زیادی راز بارش برف و کاهش دما در گلستان متحمل شده است و اما می بینیم  مدیران مدارس با ارسال نامه برای جبران خسارت و هزینه های جاری نامه به دست دانش آموزان می دهند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش گلستان؛ همه دستگاه های دخیل در تحقق اهداف آموزش و پرورش با ایفای نقش خود باید مشارکت همه جانبه داشته و لازمه این کار ایجاد ارتباط منطقی و مناسب با این نهادهاست چرا که بر اساس سند تحول بنیادین ، مدرسه محور تحول در محل استقرار خود است.

photo 2016 12 14 08 12 59

اما به گفته خانواده ها نه تنها این  ایده در حد حرف باقی مانده است بلکه خود آموزش و پرورش  و دستگاه های اصلی مرتبط با آن  در استان نیز  بواسطه  بسیاری از مسائل  چندان به وظایف خود عمل نمی کنند که این نامه و ده ها نامه با عناوین مختلف خانواده ها را تنها برای نقد کردن چک بی تدبیرهای مسئولان است.

این درحالی است که خود آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی متولی امورات ،مشکلات  فیزیکی و ..مدارس است.

حال سوال اینجاست؛ با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی بسیاری از خانواده ها آیا درست است که نامه هایی را به دست دانش آموزان داد و از آنان در خواست پول کرد؟

مدرسه جایی برای تربیت دانش آموزان است ، آیا براستی نامه های گاه و بیگاه  و اجبار آوردن پول دانش آموزان را دربرابر خانواده قرار نمی دهد و ذهن کودک و نوجوان را آشفته نمی کند و زمینه ساز بسیاری از مشکلات روحی و روانی آنان نخواهد شد؟

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار