طاهری، مشاوره یک فرد بی سیاست را پذیرفت؟

بازی سیاسی با فرزند شهید در استانه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان

1403-07-03 04:07:39
0
44
بازی سیاسی با فرزند شهید در استانه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مشاوره نادرست به رئیس جدید آموزش و پرورش کلاله باعث ورود وی به بازی های سیاسی و جناحی در شهرستان کلاله شد تا جایی که در آستانه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان، فرزند شهید قربانی اهداف سیاسی شد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، پس از برکناری اسماعیل تقی زاده از سمت ریاست آموزش و پرورش شهرستان کلاله، یک مسئول در حمایت از حسین طاهری بر اینکه به دنبال تحولی عظیم در آموزش و پرورش هستیم، تاکید می کرد و از سویی تقی زاده نیز براینکه باید فردی توانمند تر از وی بر کرسی ریاست بنشیند، تاکید می کرد.

خرده ای که بر تقی زاده وارد بود، این بود که وی به هیچ عنوان به هیچ شخصی باج نمی داد و در تصمیم گیری های خود مستقل عمل می کرد و کمتر تحت تاثیر مشاوره های غلط قرار می گرفت.

برای ادامه این بحث گریزی به یک جلسه خصوصی در شهرستان آق قلا به نام ... صحرا خواهیم داشت که از شهرستان کلاله (ن_م)،(غ_ت) و (س_د) شرکت داشتند که فارغ از مباحث مطرح شده در این جلسه خاص، نوعی ارتباط بین افراد یاد شده را بیان می کند.

در اقدامی عجیب و باتوجه به توصیه های مکرر مسئولین که این جابجایی می تواند یک اقدام سیاسی محسوب شود، حسین طاهری رئیس آموزش و پرورش کلاله بدون توجه به این توصیه ها در آستانه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان دست به یک جابجایی در زیر مجموعه خود زد که طی آن کاظم مرویسی فرزند شهید میرویسی از یک سمت حساس در آموزش و پرورش به سمتی دیگر با حساسیت پایین منصوب شد.

با اینکه حسین طاهری به عنوان مدیر می تواند در زیر مجموعه خود چینش مدیریتی داشته باشد(به این صورت که باید در گزینش های خود از افراد مورد تایید نظام استفاده کند)، اما گویا در این موضوع با مشاوره های هدف دار برخی، وارد بازی سیاسی و از پیش تعیین شده، شد که این موضوع باعث کوتاه شدن دوره مدیریت وی در شهرستان کلاله می شود.

(ن_م) که این روزها و پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال جولان دادن در شهرستان کلاله است، علاوه بر دخالت در چینش کاندیداهای شورای شهر آتی کلاله، با ارتباط کشف شده در مباحث بالا، اینکه وی در این جابجایی دخالت داشته است نیز دور از ذهن نیست و در پایان می طلبد طاهری خود را درگیر مسائل سیاسی نکند و در خصوص این موضوع(این جابجایی) بازنگری داشته باشد و بیشتر به مشکلات آموزش پرورش بپردازد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار