یک روز مانده به اجلاسیه بزرگ گلستان (102)

سفر سه روزه علی لاریجانی به گلستان + برنامه ها

1403-07-03 04:07:30
0
45
سفر سه روزه علی لاریجانی به گلستان + برنامه ها
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از فردا شب سفر سه روزه خود به استان گلستان را آغاز خواهد کرد .</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر علی لاریجانی سخنران اصلی اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان می باشد که روز پنجشنبه 25 آذر ماه برگزار می شود .

این مراسم از ساعت 8:30 صبح در محل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار شده و برای عموم آزاد است .

همچنین دکتر لاریجانی در نخستین روز سفر به گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان‌های غرب استان شامل بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان که در محل فرمانداری کردکوی برگزار می شود، شرکتمی کند .

دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و آیت الله میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه و از علمای باسابقه استان گلستان از دیگر برنامه های رئیس مجلس است.

 حضور در گلزار شهدای گرگان و شرکت در اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در محل دائمی نمایشگاه های استان در جاده گرگان - آق قلا ، از برنامه‌های روز دوم سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گلستان است.

 شهرستان‌های علی آباد، آزادشهر، کلاله نیز مقصد سفرهای علی لاریجانی خواهند بود و شرکت در جشن وحدت گنبدکاووس نیز از دیگر برنامه‌های سفر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با فعالان اقتصادی گلستان و شرکت در جلسه شورای اداری استان در گرگان برنامه روز پایانی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در گلستان است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار