حلب آزاد شد؛ نماینده تهران آزادسازی حله(عراق) را تبریک گفت!

1403-08-01 03:08:44
0
63
حلب آزاد شد؛ نماینده تهران آزادسازی حله(عراق) را تبریک گفت!
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به اشتباه، به جای تبریک برای آزاد سازی حلب(سوریه)، آزادسازی حله(عراق) را تبریک گفت.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از میزان، نشست علنی امروز (سه‌شنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور بیش از 200 نفر از نمایندگان ملت برگزار شد.

از حاشیه های جالب جلسه امروز بهارستان نشینان می توان به اشتباه یکی از اعضای فراکسیون امید اشاره کرد.
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به اشتباه، به جای تبریک برای آزاد سازی حلب(سوریه)، آزادسازی حله(عراق) را تبریک گفت. 
در ادامه مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، با چندین بار تکرار و خنده این موضوع را اصلاح کرد.

تذکر شفاهی کواکبیان چه بود؟/دولت طرح اشتغال در امسال را به مجلس ارائه کند


کواکبیان پیش از پایان نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری شفاهی با استناد به اصل 28 قانون اساسی گفت: خوشبختانه امروز مجلس تصمیم مهمی گرفت که آن ایجاد کمیسیون اشتغال و حمایت تولید بود؛ حال دولت بر اساس اصل 28 قانون اساسی موظف است با رعایت نیازهای جامعه امکان اشتغال افراد را فراهم کند.
کواکبیان تصریح کرد: امیدوارم دولت به موضوع کمیسیون ویژه حمایت از تولید نگاه و توجه کرده و طرح اشتغال را در سال جاری به مجلس ارسال کند.
وی در پایان در تذکری با استناد به ماده 28 آیین‌نامه داخلی مجلس خاطرنشان کرد: برخی از وزرا به تذکرات نمایندگان بی‌اعتنایی می‌کنند، بنده 3 ماه پیش به وزیر راه تذکری را در رابطه با لزوم تشکیل سریع شورای ساماندهی پایتخت داده‌ام، اما متأسفانه تاکنون هیچ توجهی به این مسئله نشده است.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار