اداره گاز به نورچشمی ها گاز داد؟

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کلاله:عدم همکاری اهالی روستای کوسه باعث متوقف شدن طرح هادی شد/ تخصیص اعتبار برای روستا مصوب شد

1403-07-01 05:07:44
0
50

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کلاله گفت: برای تکمیل طرح هادی روستای کوسه اعتبار لازم تخصیص داده شد ولی عدم همکاری اهالی روستا باعث صرف این اعتبار در بخش دیگر این روستا شد.

به گزارش کلاله خبر، روستای کوسه به جهت متصل بودن به شهر می توان دیباچه ی شهر کلاله متصور شود.

این روستا شامل دو بخش مجزا در سمت راست و چپ جاده می باشد که یکی از این دو بخش به دلیل بودن مدارس مختلف نمونه دولتی، شبانه روزی، فنی حرفه ای و سالن های ورزشی از اهمیت زیادی برخودار است و با اجرایی شدن طرح هادی، زمینه های آسفالت آن فراهم است.

ولی به دلیل عدم همکاری برخی از ساکنین این روستا، عملیات آسفالت این بخش از روستا با توقف چند ساله روبرو شده است و در این میان علاوه بر عدم همکاری برخی از اهالی، اداره گاز شهرستان کلاله نیز به برخی از اهالی که منازل تازه ساخت دارند و در حریم خیابان ها و جاده روستایی هستند با نصب علمک، گاز داده است و مسلما این افراد با از محدودیت خارج شدن، دلیلی برای عقب نشینی نمی بینند.

photo 2016 12 12 17 58 30

در این خصوص با سید مجتبی حسینی رئیس بنیاد مسکن شهرستان کلاله گفتگویی داشتیم و وی اظهار داشت: اعتبار لازم برای اجرایی شدن طرح هادی این روستا سه سال پیش تخصیص داده شده بود ولی به علت عدم جابجایی تیرهای برق و آنهم به علت عدم همکاری اهالی، این اعتبار در بخش دیگری از روستا صرف شد.

وی افزود: در نظر داشتیم طرح هادی این روستا را مانند روستای قوجمز اجرایی کنیم ولی عدم این همکاری ها موانع عملیاتی ما بود.

حسینی تاکید کرد: با توجه به اینکه تیرهای برق جابجا شده است، تخصیص اعتبار برای اجرایی شدن طرح هادی این روستا را امسال مصوب کردیم و به محض تخصیص اعتبار، عملیات آسفالت این روستا را آغاز می کنیم.

photo 2016 12 12 17 58 42

photo 2016 12 12 17 59 40

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار