با وجود پاکسازی این مکان

تخلیه زباله در کنارگذر شهر کلاله + تصاویر

1403-07-01 05:07:44
0
49

با وجود پاکسازی کنارگذر شهر کلاله باز هم شهروندان تنها مکان تخلیه زباه های خود را این مکان می دانند و بدون توجه به تلاش های انجام شده، اقدام به تخلیه زباله های خود در این مکان می کنند.

به گزارش کلاله خبر، علاوه بر خدمات عمرانی که توسط شهرداری انجام می شود، خدمات دیگری همچون مبلمان شهری و نظافت آن نیز برعهده آن است که به واسطه شرکت های مختلف انجام می گیرد.

اما گاهی اوقات اقدامات برخی از شهروندان باعث بروز چالش هایی برای شهرداری می شود که مسلما برخی دیگر از شهروندان مقصر این اتفاقات را تنها شهرداری می دانند و در این راستا قضاوت های مختلفی نیز انجام می گیرد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی این قضاوت ها از روش های سنتی به استفاده از فضای تغییر کرد و بدون توجه به علت یک امر، عملکرد شوراها و شهرداری ها را زیر سوال می برند که در این نمونه های مختلفی دیده می شود.

مهدی شهرکی روابط عمومی شهرداری کلاله در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به اینکه کنارگذر شهر کلاله به فرمانداری کلاله منتهی می شود، مسلما تردد بیشتر مسئولین نیز از این کنارگذر خواهد بود و شهرداری نیز برای جلوگیری از هرگونه سو برداشت از سوی مسئولین استانی اقدام به پاکسازی این کنارگذر کرد.

وی افزود: متاسفانه برخی شهروندان بدون توجه به مسائل یاد شده، از این مکان به عنوان محل تخلیه زباله خود استفاده می کنند که در آخرین بازدید خود به شهروندی برخوردیم که در حال تخلیه زباله های خود در این مکان بود.

روابط عمومی شهرداری کلاله تاکید کرد: باید فرهنگ سازی شود تا از اینگونه اقدامات جلوگیری شود و این مهم تنها با همکاری شهروندان امکان پذیر است.

zobaleh 1

zobaleh 2

zobaleh 3

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار