بازاریابی شبکه ای یا هرمی؛

فعالیت مشکوک شرکت بازاریابی شبکه‎ای "بیز" در گلستان

1403-06-26 08:06:29
0
103

اعضای شرکت بیز یا همان بازاریان ایران زمین چندی است که در استان گلستان اقدام به عضوگیری و شبکه سازی می کنند.

به گزارش کلاله خبر به نقل از دانشجو سلام؛ مدتی است که اعضای شرکت بازاریان ایران زمین اقدام به عضو گیری در سطح استان گلستان می نمایند.

 شرکت بیز ساختاری مشابه شرکت های هرمی دارد که فرد پس از عضویت در شرکت برای خود زیر مجموعه انتخاب می کند و زیر مجموعه بصورت ماهیانه از شرکت خرید می کند و پورسانت خرید هم به حساب خود فرد و هم به حساب سرشاخه اصلی یعنی هرچه بیشتر زیرشاخه یا زیرمجموعه تشکیل دهید پورسانت بیشتری به حساب آنان واریز می شود.

همچنین در ابتدا شرکت یک عابر بانک به هر عضو خود مختص واریز پورسانت شرکت می دهد که فقط سود حاصل از خرید به حساب واریز می شود.

نکته قابل تامل این است که محصولات خارجی نظیر چای گوزل، دمنوش های دکتر بین و ادکلن میلانو و مواد آرایش و بهداشتی کژال ومحصولات بیز شامل ادکلن، صابون،شامپو،عسل و کالای خواب در این شرکت به فروش می رسد.

این درحالی است که تکیه و حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد درون زا از سیاست های جمهوری اسلامی ایران است حال این محصولات خارجی چگونه و برچه اساسی وارد ایران می شوند و چنین شرکتی های اقدام به تبلیغات محصولات خارجی و درآمدزایی می کنند جای بسی تامل دارد.

جالب است بدانید: شرکت بیز با بیان شعارهای "میزان اوج گرفتن بشر را ، فقط ذهن اوست که تعیین می کند! تفکر حاکم بر بیز ، سقفی را برای ذهن بشر ، متصور نیست ، بیز وسیله پرواز است نه محدوده پرواز" تبلیغات می کند.

همچنین درسایت بازاریابان ایران زمین آمده است: ما بر این باوریم که ، انسان اشرف مخلوقات خداوند بوده و نمیتوان ونباید ، برای او محدودیت ایجاد نمود ! اگرچه نمیتوان یک زندگی را بدون قوانین و مقررات ، ( که ضامن سلامتی و امنیت عمومی است ) فرض کرد ، اما از سوی دیگر ، باید زمینه رشد و تعالی انسان را به گونه ای مهیا کرد که هیچ سقفی ، بر باورهای او، نگذارد !

نگرش و باور ما در شرکت بیز ، از فرهنگ و تمدن غنی و کهن ، ایرانی اسلامی ، سرچشمه میگیرد ، سرزمین پهناوری که مردمانش از دیر باز به ارزشهای متعالی همچون یکتا پرستی ، صداقت ، همدلی ، اتحاد ، محبت ، تفکر سالم ، انسان دوستی ، کمال یابی ، اخلاق نیکو ، و هزاران فضیلت ارزشمند دیگر ، شهره آفاق بوده اند!

با تکیه بر این باور عمیق ، ما سعی کرده ایم در بیز شرایطی فراهم کنیم تا همکارانمان برای یک پروازبلند ، به زمین زیرپایشان اعتماد کنند ! و یقین داریم آسمان این پرواز را خداوند برای بشر تعیین کرده است ! بدون هیچ سقفی

میزان اوج گرفتن بشر را ، فقط ذهن اوست که تعیین می کند!

تفکر حاکم بر بیز ، سقفی را برای ذهن بشر ، متصور نیست ، بیز وسیله پرواز است نه محدوده پرواز!

بر اساس همین نگرش است که ، شما برای کسب درآمد در پلن بیز ، سقفی نمی بینید ! شاید من بتوانم به شما بگویم که با کار سالم و حرفه ای در بیز حداقل درآمدتان در یک ، دو یا شش ماه چقدر میتواند باشد ، اما هرگز نگفته و نخواهم گفت که سقف درآمدتان باید چقدر باشد ! چون این گونه محدود کردن انسان را هرگز قبول نداشته و معتقدم که این ظلم آشکار و اهانتی نابخشودنی به توانایی یک انسان است ! هر چه بخواهید و تصور کنید میتوانید درآمد کسب کنید ! مشروط بر این که ذهنتان و تلاشتان ، ظرفیت آن را داشته باشد! و به همه همکاران آزاده خود این مژده را میدهیم که ، شرکت بیز بال پرواز شماست ، نه آسمان پروازتان ! تا بیکران خداوند اوج بگیرید!... غلامرضا عطارن رییس هیات مدیره شرکت

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار