لیگ برتر فوتبال استان گلستان

تیم شهید آسیابی کلاله در رده پنجم جدول رده بندی مسابقات فوتبال قرار گرفت

1403-07-01 07:07:31
0
44

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال استان گلستان با پیروزی‌ پر گل کشاورز علی آباد و عقاب گنبد و ادامه رقابت تنگانگ این دو تیم در صدر جدول همراه بود به طوریکه شهید آسیابی کلاله در رده پنجم قرار گرفت.

به گزارش کلاله خبر، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان گلستان عصر جمعه برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها تیم صدرنشین کشاورز علی آباد با نتیجه پر گل پنج بر یک مقابل مهمانش استقلال بندرگز به پیروزی رسید تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

تیم عقاب گنبد نیز چهار بر دو از سد مهمان خود استقلال کردکوی گذشت تا تعقیب کننده کشاورز در صدر جدول باشد.

دارایی گز در دیداری کاملا یک طرفه ۶ بر یک از سد پرسپولیس آق قلا گذشت تا تیره روزی‌های نماینده آق قلا و قعرنشینی این تیم ادامه داشته باشد.

دیدار تیم‌های قزاق گرگان و شاهین بندرگز هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان گلستان در پایان هفته چهاردهم، تیم‌های کشاورز علی آباد و عقاب گنبد با ۲۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان‌های اول و دوم قرار دارند و تیم استقلال بندرگز با ۲۱ امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

همچنین تیم‌های دارایی گز با ۱۷ امتیاز، شهید آسیابی کلاله با ۱۵ امتیاز، شاهین بندرگز با ۱۴ امتیاز و قزاق گرگان با ۱۱ امتیاز به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هفتم قرار دارند.

تیم‌های استقلال کردکوی و پرسپولیس آق قلا نیز با هفت امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های هشتم و نهم ایستاده‌اند.

لازم به ذکر است؛ قهرمان لیگ برتر فوتبال گلستان مجوز حضور در فصل آینده رقابت‌های زیرگروه کشور را به دست می‌آورد و تیم آخر نیز به لیگ دسته اول فوتبال استان سقوط خواهد کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار